Jeg er så glad!!!!

mamma84

Glad i forumet
Idag har vi hvert å handlet inn litt utstyr til den lille....[:D][:D][:D]

Åh, det var så koselig[:D]. Vi har kjøpt nytt stellebord og vippestol. Og på lørdag skal vi hente barnevognen.[:D]
Vi kjøpte brukt vogn 2004 Simo, og kostet 3250 med alt utstyr. Helt utrolig, vi sparte 4000 kroner om vi skulle kjøpt alt nytt.[:D][:D]

Er så glad at jeg måtte bare lage en tråd på det!!!![:D][:D]

så gøy da....[:D]kan tenke meg det er kjekt å shoppe til den lille,kan nesten ikke vente selv...hehe[:D]

Å så morsomt! Gleder meg til jeg kan begynne å shoppe også![:D]

DA HAR DU VIRKELIG GJORT ET KUPP!
Jeg skal til svergie på Søndag og se på min drømme vogn, så jeg regner med at den blir med meg gjem den dagen.
Ellers ser vi også etter brukt ting.
ALT ER JO SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DYRT HVIS DU SKAL HANDLE ALT PÅ BABY BUTIKKER!

KUPP JA!!!!

Har sett på samme vogn fra samme år og nesten ikke noe utstyr og de koster mellom 4000 og 4500. Kan jo ikke se at vognen er brukt engang....[:D][:D][:D]

Også akkurat den typen jeg ville ha.[:D]

Bare surrer litt her jeg....

Jeg klarte det jo....[:D]

UPS... ble litt stort....

Den så jo kJempe fint ut :) Gratulerer med godt kjøp!

Takk... Syntes det er litt koselig med detaljer, blir litt kjedelig med bare ensfarget.

kjempefin vogn[:D]

Kjempefin vogn! Gleder meg veldig til å begynne med shopping selv.

Her i gården er det samboeren som har fått velge barnevogn, ender opp med en Teutonia Mistral Sport 2005 fordi man kunne kjøpe med flere hjulsett, og ett av dem hadde så innmari tøffe felger... [8|]
Vogna er kjempefin da, men felger er liksom ikke det første jeg ser etter på en vogn [:D] Får ta oss en tur til Sverige og se etter den, mye billigere der. Hvis vi har litt is i magen og venter til litt nærmere jul kan vi kanskje få den enda billigere, hvis det har begynt å komme 2006 modeller i butikkene allerede.

Mannfolk...

Når vi kikket i butikkene sa samboeren; Sjekk denna a. Alufelger og greier. Trekket minner litt om sånn bilstyling. Kan vi ikke ta denne?

Da jeg kikket på prisen kostet den over 6000, så jeg fikk han til å forstå at vi ikke hadde råd til det.

Mannfolk.....
Sier det igjen jeg assa.... Mannfolk.[:D]

Så gøy da[:)] Gleder meg til det blir min tur å shoppe...[:)]

Klem

heisann,
kjøpte selv simo kombivogn for 8 mnd si, da ga jeg 6100 bare for vogna + stelleveska til600 +++++ alt for dyrt, er veldig fornøyd, for det va slik jeg ville ha over alt i verden ,,men nå vil jeg ha teutonia, for den kan snus begge veier med håndtakene,, helt genialt, men nå når jeg kikker på de helt nye vognene av simo så går je det an med dem også... typisk meg,,men men vogna er alt for god til å settes bort, å en får alt for lite for brukte vogner, derfor tror jeg at jeg bare må ha den

Back
Topp