Jeg er så glad

Nøsste

Gift med forumet
Var på ul i dag. Og alt såg helt fint ut med babyen. Hjerta slo godt, og babyen låg og sprellet i magen. Stiligt og se,kjennde jeg fikk tårer i øynene. Ble så letta,for jeg hadde en følelse at noe var galt. Men jeg tok feil, og det er jeg glad for[:D]

Å! Så godt å få bekrefta at alt er bra med den lille. Tror det er vanlig at man bekymrer seg, og ikke minst for oss med prøverørsbarn. Imorgen skal vi på UL.

Kos deg videre med det lille knøttet. Siden alt var bra idag, så kommer nok dette til å gå helt fint fremover [:)]

Ja,får håpe at alt går bra nå. Lykke til på ul i måren. Du må opptatere oss hvordan det går[:D]

Åååååååå så koselig å høre at alt sto bra til med en lille. [:)]

Kos at du kommer innom å oppdaterer oss.

Så kjekt å hørra at alt står bra til[:)][:)] 

Ja, jeg er veldig glad nå![:D]

Nøsste det var sjekt å høre litt fra deg igjen, har du ul bilder du kan vise oss også eller?

I henhold til gamle kjerringsråd så får de gutt de som bekymrer seg, jeg gjorde ikke det så da sier den reglen at de blir jente, men har vel mer tro på en gutt her, håper jeg får svar på ul den 16. september.

Tenk nå er du snart 12 uker[:)]

Ja,i måren er jeg 12 uker,skal bli kjekt. Kan puste litt letter da. Lykke til på ul[:D]

Så godt å høre at alt så bra ut!! Skjønner godt en er litt engstelig...

Back
Topp