Jeg er så glad!

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Nå er torsdagen nesten ferdig
I morgen er det fredag, og da er det jo helg!
Og så plutselig er helga over,
og på tirsdag kommer Ø hjem :)

Hø? Han dro jo akkurat :p

Det har gått fort for meg også :) 2 uker er perfekt ;) Hihi. Akkurat lenge nok til at jeg får kost meg alene litt, OG jeg får tid til å savne han litt også ;) Det er uansett langt bedre enn 4 uker borte! :D

Å, det var det du mente i den tråden med skifte på senga, den krigen. Ha ha ha.. Der ble du jo mobbet. :P

Enig, Synes ikke det er lenge siden han dro. Tida gikk jo så fort under krigen. :P
Ahaha, ser nå hvor rart det ser ut :p

Og skjønte du virkelig ikke hva jeg mente? Haha

Ahaha, ser nå hvor rart det ser ut :p

Og skjønte du virkelig ikke hva jeg mente? Haha
Jeg tenkte det var en autokorrektfeil. Fullstendig kortslutning. :p

Gjett hvem som kom hjem for å sove her i natt da! :D Tilbake til jobb i morgen, men det var jammen koselig :)
(Han måtte på butikken, for han hadde glemt tannbørsten sin. Det er derfor jeg sitter med Paden altså ;) )

Gjett hvem som kom hjem for å sove her i natt da! :D Tilbake til jobb i morgen, men det var jammen koselig :)
(Han måtte på butikken, for han hadde glemt tannbørsten sin. Det er derfor jeg sitter med Paden altså ;) )
Så deilig da! Kos deg!

Åh, så koselig! Have fun ;)

Back
Topp