Jeg er så glad :)

Lizarella

Forelsket i forumet
Føler at jeg har gått rundt og moderert meg og prøvd å ikke tenke så mye på det, i tilfelle det ikke skulle gå bra igjen. Men nå har jeg vært på UL og kjenner at nå er jeg bare glad og gleder meg så masse, og har lyst til å bare rope det ut til hele verden at vi skal få en liten lillebror

Det er så deilig å bare tenke positivt og glede seg, og se at magen vokser og at det rører seg inni der. Med storesøster visste vi ikke kjønnet, og det var spennende det også. Men jeg må jo si at det er fryktelig stas å vite kjønnet og gå og kikke på små blå klær og tenke på navn og sånn også :)

Flere som bare er happy for tida?

åååh, gratulerer med en lillebror rop det ut om du må, all rett til å være kjempeglad :-D

Så gøy! Er godt å se at alt er i orden der inne :) Veldig glad og letta jeg også etter gode nyheter på ultralyd i går :)

Er en herlig følelse :o) Gleder meg masse til jeg skal på UL den 25 aug. føles som en evighet til!!

Jaaa! Da vi gikk fra ultralyd hadde jeg lyst til å sprette bortover veien, og jeg gikk og sa "tenk, vi skal ha JENTE!" til mannen til slutt syntes jeg var litt smågal... ;) Og så måtte i vi en butikk og kjøpe litt jenteting hihi :D Er så fantastisk å høre at alt er i orden, og i tillegg være så heldige å få vite kjønn! Det slo meg liksom dagne før ultralyd at det ER en grunn til at vi skal på ultralyd, og det er IKKE for å vite kjønn... :/ Så da er det ekstra deilig å bare få gode nyheter :) Det er lov å sveve litt på en sky da!

gratulerer med gutt i magen.

Back
Topp