Jeg er så GLAD idag!

*Sandermamma*

Forumet er livet
Vet dere, idag har jeg en herlig dag!!
VAr i byen med mammaen min og Matheo idag. Fikk kjøpt masse nydelige lilla kubbelys til 40% på Kid. Elsker salg!

Skulle ta turen innom Zizzi for å se på noen støvletter for oss med gigalegger, de hadde de ikke inne, men kommer til uka, så da får jeg sett på de[:)]

Så har jeg ikke hatt noen vinterjakke på mange år, pga overvekt og de jeg har hatt har gjort at jeg ser ut som en rulla spekepølse! Så sist vinter gikk jeg i en tynn strikkejakke i 25-. Ikke bra.

Fant en aldeles nydelig kåpe, ganske tynn, men tror det er no dun i den så varm nok. 1299[&o] Og så prøvde jeg en softshell jakke, kjempefin den også! Helt forelska i begge to! Men jeg hadde jo ikke penger. Så snille mammaen min kjøpte begge jakkene til meg[:)] Får de som en del av julegaven min[:)] 2000 kroner bare på jakke.

Så fant jeg meg en kjempefin tunika med et skjerf som jeg skal bruke i dåp i morgen. Og med tights og den nye kåpen kommer jeg til å se kjempefin ut!

Så rundet verdens beste mamma av med å kjøpe et par skoletter (eller hva det nå heter) til meg[:)]

ER ikke ofte jeg føler meg fin. Men idag følte jeg meg råflott! Og det er helt vidunderlig![:)][:)]

Dette var veldig mye skryt altså, men må liksom dele det med noen[:)] (stakkars williamprinsen da, hun har jo fått en haug med smser også om hvor glad jeg er idag)[8D]

Kanskje jeg skal legge ut noen bilder i morgen av den fiiine kåpa mi?

Me love Zizzi[:)] Og best av alt: He he, kunne kjøpe størrelse small[:D] Ha ha ha[:D]

Du, den her tråden kvalifiserer til bilderas altså! Vi vil se ALT! [:D]

Snille, snille mamman din! [:)] og det er klart du føler deg flott, du er jo LenaPena! [:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

Snille, snille mamman din! [:)] og det er klart du føler deg flott, du er jo LenaPena! [:D][:D]

Heldig har du vært[;)]og Ja vi vil se bilde[:D]

Så godt innlegg!! [:)] Sprudler jo av det [:)]

Og ja, Zizzi er bare supert!!

Åhh, så moro!

Jeg kjenner godt til hvor deilig det er å finne klær i riktig str og gleder over salg på kubelys[;)]

Snill mamma du har!

Gjerne ta noen bilder av deg med klærne på å legg ut[:D]

Sprudledama!!! 

Hørtes ut som om du har hatt en knall dag...

helt enig! LenaPena [:D][:D][:D]
Sleng ut bilder vi vil se [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Så bra! Gøy m noe nytt! Få se masse bilder!
Var i Oslo og shopper i går m mannen. Fikk masse nytt jeg og. Its Nice!

ORIGINAL: peca

Heldig har du vært[;)]og Ja vi vil se bilde[:D]

Back
Topp