Jeg er så fryktelig svimmel....

MrsReaff

Forelsket i forumet
Er så svimmel hele tiden... Ikke bare om jeg reiser meg for fort liksom, men hele tiden, til og med når jeg sitter eller ligger så går det rundt for meg.. Er det noen som vet hva dette kommer av? Jeg hadde ikke dette "symptomet" i noen av mine andre savngerskap emoticon

Jeg er også veldig svimmel til tider. Pass på å få i deg nok drikke.:)

Det høres i førstegang ut som lavt blodtrykk... Dette kommer ofte rundt disse ukene fordi det er en hormonstorm i forbindelse med oppgangen av hormoner i tidlig graviditet og hormoner er med på å styre blodtrykket vårt, har jeg blitt fortalt.. 

Selv ligget i litt over 1 uke og først de siste 2 dagene jeg har klart å sitte oppreist uten å besvime. 

Mitt råd er mye væske og gjerne kombiner eplemost med farris, dette blir min redning foreløpig, ikke stress for mye og få nok søvn.. 

eller mangel på jern.... prøv å drikk masse, og få i deg jern, kan fåes i tabletter eller i mat, leverpostei osv.

Har lest at man kan bli svimmel under svangerskap fordi graviditetshormoner kan gi lavere blodtrykk.

jeg spurte jordmor dette jeg også..da jeg var like langt på vei som deg..jeg var også slik den første tia..veldig ekkelt..men det går over..:) Du kan også få mange "nye"symtomer denne graviditeten..

Back
Topp