Jeg er så forelska..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
.. i mannen min!!!

Måtte bare si det[;)]!!!

Så heldige dere er..Det er ikke helt jeg for tiden...[:o]

Alt går i bølgedaler for oss alle - SPESIELLT følelser, de kommer og går[;)]

Så koselig da. Jeg også er utrolig glad i sambo for tiden. Pluss at vi gleder oss til å flytte.
Klemmer

Så kjekt da!! [:D] er så deilig å være forelska!!! [:D]
Er egentlig ganske forelska selv også...

ORIGINAL: Linka

Så koselig da. Jeg også er utrolig glad i sambo for tiden. Pluss at vi gleder oss til å flytte.
Klemmer

Gleder oss til å flytte vi også - selv om det mest trolig ikke blir på ihvertfall et halvt år ennå[:'(]

Så godt å høre [:D]

her for tiden er det og veldig bra men kan gå i berg og dalbane da [:'(]

Næmmen så koselig da!!!
Deilig når det er sånn....
bare å trekke frem denne tråden hver gang man har en "dårligere" periode!![;)]

ORIGINAL: siric

signerer denne her jeg. Av og til er ting bare litt kjiipt. Det værste er ikke at vi krangler eller noe, for det gjør vi ikke. Men ting er liksom helt dødt. Kunne like gjæren vært alenemor føler jeg.

ORIGINAL: mb

ORIGINAL: siric

signerer denne her jeg. Av og til er ting bare litt kjiipt. Det værste er ikke at vi krangler eller noe, for det gjør vi ikke. Men ting er liksom helt dødt. Kunne like gjæren vært alenemor føler jeg.

Slik hadde vi det frem til 1 mnd siden. Plutselig løste alt seg uten at vi gjorde noe spesielt. Tror rett og slett vi bare fikk energi til å prate sammen igjen. Og nå er alt supert.

Ja jeg tar ikke sorger på forskudd, vi har vært gift i 7år og har hatt en del ned perioder, men det fine er at tilslutt må det jo gå opp igjen. Sånn er det bare. [:D]

Stemmer for at dere får en opptur nå i sommer, da.. SNART[:)]

Back
Topp