jeg er så flink

malrodien

Gift med forumet
jeg må bare skryte litt av med selv nå. i går mala jeg 2 små barnestoler, barne bord og barnesenga kvit[:D] i dag mala jeg færdig barnerommet, så snart kan jeg putte alle de tingene jeg har gjort i stand inne der. gleder meg mere og mere til å få den lille prinsen min. så når jeg endelig får sendt søknaden om engangsstønad i neste uke håper jeg på å få pengene til jeg blir uke 28[:D][:D] da blir det handling[:D][:D]

Flinke du! Her har svigermor malt en kommode hvit, og pynta den litt.. Og så har ho tatt med en liten stol fra barnehagen, og malt den i samme farge.. [:D] Ble kjempestilig!!

ORIGINAL: Almyrida24

Flinke du! Her har svigermor malt en kommode hvit, og pynta den litt.. Og så har ho tatt med en liten stol fra barnehagen, og malt den i samme farge.. [:D] Ble kjempestilig!!

søtt.. det er jo dritgøy å ordne i stand ting til barnerommet.. har allerede fått tak i meg stol som skal stå der, siden jeg regner med at det blir en del sitting på rommet.. (lukas skal nå ikke ligge der før han blir noen måneder først da) men det er såååå morsomt[:D]

så koselig! Vi har begynt på barneværelset - fått malt tak og lister, og gjort klar veggene for tapetsering. Tapeten og nytt gulv er også kjøpt inn, så det er nesten bare å sette igang!

Du har vært kjempeflink.

Uff, nå ble jeg litt stressa. Har ikke fått ordnet noe som helst på barnerommet enda. Det er fremdeles et kombinert kontor/roterom.

Back
Topp