Jeg er så dum

Dalin87

Forelsket i forumet
Pleier alltid og være med folka å spille fotball og ble med i dag oxo.. Og jeg pleier ikke å få ballen i magen... Men det gjorde jeg i sta.. Fikk litt vondt i magen men mest fordi det klaska skikkelig i magen.. Men en halv time senere ble det helt forferdelig vondt inni livmoren :( og gir seg ikke heller :( ringte legen og hun sa at der var ikke mye hun fikk gjort men siden jeg har cycter ble hun litt rar... Hvis det ble ul i det hele tatt må jeg hvertfall vente til i morra..

Gud så dum jeg er.. Burde jo vite at man skal ikke spille fotball når man er gravid[&o]

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Er jo flere som har spilt både håndball og fotball på toppnivå til laaaangt uti graviditeten...

Jeg spilte fotball sist svangerskap, mistet i uke 7-8, legen sa at det IKKE var fotballen sin skyld[;)] Men spiller ikke denne gangen, skal heller være trener[8D]

har også fått beskjed av legen at det ikke er noe problem å spille fotball... ganske tidlig er jo embryoet/fosteret ganske beskyttet inni der[:D] bare slapp av du, kan være samvittigheten din som gjør vondt...

Tusen takk for svar.. Ja går nok greit med spira men guuud så redd jeg ble.. Er fortsatt redd, skal på ul den 28 så håper jeg ser en liten spire med ett bankende hjerte[:)] ja det var en ganske har den ballen, datt bakover.. Men satser på at alt er bra.. Gleder meg og gruer meg til den 28 men satser på at alt er bra i magen [;)]

Back
Topp