Jeg er så dum..

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Har noen ekstra test strimler igjen, så tenkte å bare ta en for moro skyld igjen idag. Gjorde det for noen uker siden også, og da kom teststreken tydelig før den andre, og det er jo bra. :)
Teststreken kom før den andre idag og, men den var så svak, og ble ikke sterkere. Da tenker jeg jo med en gang at noe kan vær galt da.. Kan jo ha vært en dårlig test også da, er sånn billig greier bare, og er fortsatt kvalm, men likevel litt nervøs..

Ble litt rotete, men måtte bare få lufte meg litt..

Iløpet av uke 8-10 så skal jo hormonnivået begynne å synke igjen, så er sikkert bare det? :)

Sier som hun over. I løpet av uke 8-10 synker gjerne hCg nivået litt igjen og dette kan helt sikkert gi utslag på testen.Så alt er helt sikkert veldig bra med lille spiren i magen din <3

Men forstår nervøsiteten din. Er jo helt naturlig å lett bli litt skremt selv om det er av så og si ingenting. Vi er jo sårbare og da er det lett å stresse seg opp.

Sender deg en klem <3

Haha, det gjorde jeg også igår, og det samme skjedde her:p Haha, tror vi kan roe oss ned:)

Uff ja, det er ikke så greit. Hehe.. Vi bekymrer oss for hver minste ting vettu :)

Får slå meg til ro med det dere sier over her:) Det var nytt for meg, har ikke hørt om det med hormonene før.

Back
Topp