jeg er så dum

|Lica|

Forumet er livet
jeg fikk for meg at jeg skulle ommøblere på soverommet i dag.
men da jeg la Elias i sted hylte han og viste tegn til at han var livredd[:(]
han er begynt å bli redd fremmede mennesker og steder i det siste, og nå ble jo plutselig rommet fremmed.
så nå sitter jeg her med Elias på fanget og ikke får jeg satt møblene tilbake igjen for setter jeg Elias ned på gulvet hyler han[:(]

Huffda. Men det går nok fort over skal du se.

Ja, håper det- Lar han sitte her med meg og roe seg ned så prøver jeg å legge han igjen. Ellers får jeg gå å legge meg med han[:)]

Kanskje du skulle vært lamme han på rommet en stund og latt han gjøre seg kjent der før han la seg?[:)]

Hvis du får til å møblere tilbake i kveld, så kan du jo prøve å ommøblere igjen i morgen når det er lyst der, og ha han i lamme deg en stund der inne [:D] 
Går nok bra til slutt skal du se [:)]
Lykke til!

ORIGINAL: MiaC

Kanskje du skulle vært lamme han på rommet en stund og latt han gjøre seg kjent der før han la seg?[:)]

Hvis du får til å møblere tilbake i kveld, så kan du jo prøve å ommøblere igjen i morgen når det er lyst der, og ha han i lamme deg en stund der inne [:D] 
Går nok bra til slutt skal du se [:)]
Lykke til!

Tror jeg skal gjøre det[:)]
men han har lekt på rommet i hele kveld

ORIGINAL: Gullet;)

huff da[:-] det går nok over.. dumme mammaen[8D]

[:(]

Huff då-ikkje greit å forstå seg på disse små[:)]

Nå la han seg ned uten problemer så får jeg håpe han sovner[:)]

uff [&o]  sånn er thea fortiden oxo, hun har blitt så redd onkelen sin, og før så kunne hun ikke få nok av han [:D][8D] men men det er sånn det er. men så leit det med rommet [&o] hvis du prøver å leke med han der inne sånn at han føler seg litt trygg, kansje det hjelper?
lykketil da [:)]

uff ikke greit det der...håper det går bra til slutt!!!
men lurer på en ting, du har ikke hengt noe opp på veggen som gjør han litt skremt da? jeg gjordet det og min lille gutt ble litt redd, ( var en ting som skulle innholde litt leker)tok det ned og da gikk det greit!!

ORIGINAL: *NaTaLiE*

uff ikke greit det der...håper det går bra til slutt!!!
men lurer på en ting, du har ikke hengt noe opp på veggen som gjør han litt skremt da? jeg gjordet det og min lille gutt ble litt redd, ( var en ting som skulle innholde litt leker)tok det ned og da gikk det greit!!

Nei, ingenting. Har heller tatt ned noe som hang ved siden av sengen hans.

hmm ja da hjalp ikke jeg deg noe der![;)] men men tanken vært da[;)]
håper han har sovnet nå da siden han la seg i stad.
ønsker dere begge en rolig natt!![:)]

uffda...det ordner seg nok[;)] natalie har også begynt å bli mer skeptisk til nye plasser og mennesker

ORIGINAL: *NaTaLiE*

hmm ja da hjalp ikke jeg deg noe der![;)] men men tanken vært da[;)]
håper han har sovnet nå da siden han la seg i stad.
ønsker dere begge en rolig natt!![:)]

Hehe, nei ikke noe hjelp men hadde ikke tenkt på det hvis det var det så bra tanke[;)]
Jeg og håper han sover, han la seg ihvertfall i "go" stillingen sin[:D]
Takk for det[:)]

ORIGINAL: *Crappybody

Synes ikke du er dum du, ville jo bare forandre litt og være snill [:)] 
Trist at Elias ble redd, men det går nok over når mamma er der [:)]

Godt å høre[;)][:D]
Jepp, mamma er best[:)]

ORIGINAL: Lica86

ORIGINAL: *Crappybody

Synes ikke du er dum du, ville jo bare forandre litt og være snill [:)] 
Trist at Elias ble redd, men det går nok over når mamma er der [:)]

Godt å høre[;)][:D]