Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestemt meg for at det blir neste Bæ vogn her selv. Med ei på straks to i januar så trenger vi en søskenvogn. Og denne virker ekstra kjekk siden du kan gjøre den om til singelvogn (når feks eldste er i bhgen). Den er dyr ja, jeg har allerede meldt det til både forloveden (og barnefaren) samt mine foreldre. Blir nok litt sponsing.Vis vedlegget 185738
Dro innom babyshop i dag, testa ut bugaboo donkey.. Satt storebror oppi, å trilla rundt på butikken. Å jeg er forelska!! Å storebror sovna i vogna! Noe han sjeldent gjør fortia!
Jeg vil ha sånn vogn!! Men den er jo svindyr, selv brukt!
Hvordan i alle dager skal jeg få dette gjennom![]()
Jeg har bestemt meg for at det blir neste Bæ vogn her selv. Med ei på straks to i januar så trenger vi en søskenvogn. Og denne virker ekstra kjekk siden du kan gjøre den om til singelvogn (når feks eldste er i bhgen). Den er dyr ja, jeg har allerede meldt det til både forloveden (og barnefaren) samt mine foreldre. Blir nok litt sponsing.Greia er at vi nå venter tvillinger så vi SKAL ha den, men nå med to bagdeler.
![]()