Jeg er så dum asså

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
ImageUploadedByBV Forum1467652957.540005.jpg

Dro innom babyshop i dag, testa ut bugaboo donkey.. Satt storebror oppi, å trilla rundt på butikken. Å jeg er forelska!! Å storebror sovna i vogna! Noe han sjeldent gjør fortia!
Jeg vil ha sånn vogn!! Men den er jo svindyr, selv brukt!

Hvordan i alle dager skal jeg få dette gjennom :P

Sett av 500,- til 1000,- i mnd som du ellers ville brukt på andre ting. Evt kan du ønske deg vognbidrag til bursdag og jul? :)

Vis vedlegget 185738

Dro innom babyshop i dag, testa ut bugaboo donkey.. Satt storebror oppi, å trilla rundt på butikken. Å jeg er forelska!! Å storebror sovna i vogna! Noe han sjeldent gjør fortia!
Jeg vil ha sånn vogn!! Men den er jo svindyr, selv brukt!

Hvordan i alle dager skal jeg få dette gjennom :p
Jeg har bestemt meg for at det blir neste Bæ vogn her selv. Med ei på straks to i januar så trenger vi en søskenvogn. Og denne virker ekstra kjekk siden du kan gjøre den om til singelvogn (når feks eldste er i bhgen). Den er dyr ja, jeg har allerede meldt det til både forloveden (og barnefaren) samt mine foreldre. Blir nok litt sponsing. ;) Greia er at vi nå venter tvillinger så vi SKAL ha den, men nå med to bagdeler. :)

Jeg har bestemt meg for at det blir neste Bæ vogn her selv. Med ei på straks to i januar så trenger vi en søskenvogn. Og denne virker ekstra kjekk siden du kan gjøre den om til singelvogn (når feks eldste er i bhgen). Den er dyr ja, jeg har allerede meldt det til både forloveden (og barnefaren) samt mine foreldre. Blir nok litt sponsing. ;) Greia er at vi nå venter tvillinger så vi SKAL ha den, men nå med to bagdeler. :)

Ja med tvillinger så må man jo ha sånn vogn uansett :P da er det lov å påkoste seg slikt også syns jeg. Finnes jo mange greie søsken vogner. Som ikke koster i nærheten av det denne gjør :P gutten min blir 2 i desember å jeg er veldig usikker på om vi trenger søskenvogn nok til å bruke så mye penger på en. Selv bruk går de jo for 12-8000 :P

Men har prøvd meg på litt sponsing jeg også. Hadde med foreldrene mine å prøvde vogner i går. Å de var enig i at dette var den beste :) så får vi om jeg kan få med noen fler, eller ønske meg sponsing til jul å bursdag. Da bursdag er i november :P

Samma her, gutten blir 2 i feb. Allerede nå foretrekker han å gå isteden for vogn, å han klarer å gå "langt" synes jeg da. Men tenker det blir så mye enklere med søskenvogn fordi han stikker av om han får sjansen, nekter å gå med sele.. Tenker litt på søskenbrett, men synes han er så liten, haha

Back
Topp