Jeg er så DRITT lei!

PetuniaPickleBottom

Forelsket i forumet
Ei venninne og jeg har avtalt gudene-veit-hvor-mange-ganger å møtes, men hver gang de siste ukene har hun avlyst nå! Da helst dagen før! Enten er det noe med bilen, eller så er hun forkjøla eller så har hun dobbelbooka seg! JEG VIL HA BESØØØØØK! Er så lei av å sitte her alene å mugne hver kveld! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

*syte*

Ja, kjempegøy... Hun har ikke unger, og VET jeg sitter her alene... Hun kommer vel en gang pr mnd hvis det er så ofte... Hun bor for langt unna til at jeg orker å ta med ungene å sitte en time i kø på ettermiddagen... hehe

Skjønner at det er kjipt å sitte aleine (trust me, jeg har gjort det veeeldig mye de siste 2 årene), men det blir ikke noe bedre av å sitte å deppe [;)]
Er det ikke noen andre du kan invitere over? Noen som faktisk kommer? Du har jo barnefri av og til også, så hvorfor ikke finne på noe da?

Sikkert ei god og koselig venninne, men kanskje ikke den du skal sitte og vente på i det lengste. Jeg har ei sånn venninne, og jeg har selv vært ei sånn venninne [8|] Lett å si, men ikke bruk tid og krefter på å irritere deg. Finn noe kos å gjøre på kvelden - enten alene eller sammen med noen andre, og så kan det heller være en bonus når hun finner det for godt å komme [;)]

Jeg hadde spurt henne rett ut om hvorfor hun ikke ville komme, og at jeg syntes det føltes trist og leit at hun aldri kunne holde avtalene våre. For det virker jo unektelig som at hun ikke vil. Enten det, eller så dukker det opp "morsommere" planer i siste liten.

Eller så hadde jeg rett og slett latt være og avtalt noe mere. 

Back
Topp