Jeg er så dårlig på å juge!

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Mamma og Pappa kommer på besøk i dag, og jeg vet de komme til å spørre om jeg er gravid!
De vet jo at vi prøver, men jeg er ikke klar for å fortelle det ennå. Vil hvertfall vente til neste UL i uke 8, for da er oddsene ganske bra!

Men jeg er jo elendig på å juge! Blæ! Flere som sliter med det samme? :P

Merker jeg har veldig lyst å fortelle det til nære venner og familie, men har lyst å vete til uke 12. Får se hva som skjer, tror ikke jeg klarer å skjule denne magen så lenge :p

Jeg kommer nok til å venne meg til å ha hemmeligheten for meg selv, men akkurat nå er jeg så sjokkert over at jeg er gravid at jeg nesten vil fortelle det til alle så det blir mer virkelig! :P

Håper jeg klarer å holde det hemmelig en stund. Men tror ikke jeg hadde klart det hvis jeg fikk direkte spørsmål. :p

Jeg har aldri klart å holde noe hemmelig for familien, men denne gang går det overraskende bra :P
Har lyst å si noe hver gang jeg er sammen med de, men jeg klarer å snakke om helt andre ting..
Er ikke lyging med mindre de sier; Er du gravid og du sier nei.. Da lyger du :P

Jeg og mannen min har sprekt bak ryggen til hverandre i flere uker nå,hehe... Så nå vet mange det.. Er helt greit:)

Hehe, bra det ikke bare er jeg som har det sånn!
mannen min prøver å overbevise meg om at det er lov i ikke si sannheten i dette tilfellet ;)

jeg synes det er kjempe vanskelig å holde det hemmelig. Er ikke noe kjekt å lyge. Har fått flere direkte spørsmål om jeg er gravid og føler meg elendig hver gang jeg lyger og sier nei. Men er ikke klar til å si det til folk, så da er jeg nødt til å lyge inntil videre desverre.

Jeg klarer ikke la være å si det til nære og familie... Mamma er så mye sammen med oss og har følt jeg "juger" siden jeg tok test.. Så sa det i dag:) syns nå med nummer tre at det blir helt rart å skulle vente helt til uke 12! Ikke med jobben selvsagt men med de nærmeste. Har ikke noen mening om hva som er best og er jo veldig koselig med dere som går rundt med en fin hemmelighet også:) var sånn med nr 1:) tror det handler om at jeg virkelig må venne meg til tanken på 3(!) barn og da er det godt å ha noen å snakke med... Puh dette ble langt hadde visst mye på hjertet;)

Hehe.. sliter her også! Men tror nok de fleste forstår at du ventet med å si noe når de får vite det. Vi skal på UL like før uke 12, så da har vi bilde å vise fram (forhåpentligvis) når vi skal offentliggjøre det :)

Typisk.
Jeg bor ikke i samme by som svigers eller mine foreldre. Hadde vi gjort det så tror jeg vi hadde vært avslørt nå.

På jobb så prøver jeg å skjule det så mye som mulig, men tenker at om noen tørr å spørre så skal de få vite :P

Vil gjerne skrike det ut nå som jeg er så dårlig, samtidig er vi enige om å ikke si noe enda.. :-)
Vet ærlig talt ikke hva jeg hadde svart om spørsmålet kom direkte, kommer nok an på hvem som hadde spurt i tilfellet ;-)

Mamma og Pappa kommer på besøk i dag, og jeg vet de komme til å spørre om jeg er gravid!
De vet jo at vi prøver, men jeg er ikke klar for å fortelle det ennå. Vil hvertfall vente til neste UL i uke 8, for da er oddsene ganske bra!

Men jeg er jo elendig på å juge! Blæ! Flere som sliter med det samme? :p

hvordan gikk det i går??? Ble det noe juging?? :-)

jeg måtte juge i dag!
Noen på jobben som skal kjøpe hus å ville vise det på nett, så siden jeg var eneste med smart telefon ble det jeg som viste det. å når ei skulle bla mellom bildene dro hu ned newsfeeden ( iphone) å der var deagens oppdatering fra "my pregnancy" appen! Ops!
jeg trudde hu ikke så det å tok det vekk. men da vi var aleine viste det seg at hu hadde sett det å kom for å gratulere. Jeg ble jo tatt veldig på sengen så sa jo at det bare var en reklamemail hu hadde sett. Jeg får veldig mye reklame mail så kunne jo stemme. men ikke da.
Ble helt satt ut.
å jeg har så dårlig samvittighet nå, sa det til saboeren min å han sa at jeg like så godt kunne sagt det. Er jo bedre enn å juge.
Så vurderer å ringe hu, for samvittigheten er sååååå dårlig nå!

jeg måtte juge i dag!
Noen på jobben som skal kjøpe hus å ville vise det på nett, så siden jeg var eneste med smart telefon ble det jeg som viste det. å når ei skulle bla mellom bildene dro hu ned newsfeeden ( iphone) å der var deagens oppdatering fra "my pregnancy" appen! Ops!
jeg trudde hu ikke så det å tok det vekk. men da vi var aleine viste det seg at hu hadde sett det å kom for å gratulere. Jeg ble jo tatt veldig på sengen så sa jo at det bare var en reklamemail hu hadde sett. Jeg får veldig mye reklame mail så kunne jo stemme. men ikke da.
Ble helt satt ut.
å jeg har så dårlig samvittighet nå, sa det til saboeren min å han sa at jeg like så godt kunne sagt det. Er jo bedre enn å juge.
Så vurderer å ringe hu, for samvittigheten er sååååå dårlig nå!

Du trenger vel ikke å ha dårlig samvittighet for noe slik? Hun forstår det nok når du forteller sannheten :)
Det er jo mange som er veldig strenge på å holde det skjult til uke 12 så det er nok flere som har måttet vri seg unna noe slikt. Trenger i alle fall ikke å ha dårlig samvittighet etter min mening :)

Du trenger vel ikke å ha dårlig samvittighet for noe slik? Hun forstår det nok når du forteller sannheten :)
Det er jo mange som er veldig strenge på å holde det skjult til uke 12 så det er nok flere som har måttet vri seg unna noe slikt. Trenger i alle fall ikke å ha dårlig samvittighet etter min mening :)
Nei, gjør nok ikke det! fikk bare kjempe dårlig samvittighet for å juge til hu, så har sagt det nå.. var litt motvillig da jeg vil vente til etter uke 12, men sånn gikk det nå :)

Nei, gjør nok ikke det! fikk bare kjempe dårlig samvittighet for å juge til hu, så har sagt det nå.. var litt motvillig da jeg vil vente til etter uke 12, men sånn gikk det nå :)

Alt går ikke som planlagt alltid :) Det som er fint er at gleden ofte blir større når man deler den med andre ;)

Back
Topp