Jeg er så bekymret! Oppdatert

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Nå har de funnet ut at Mamma har en kraftig betennelse på den ene eggstokken, og de skal undersøke mer om hva de får gjort med den. Og hun har en spiral som har sittet der i X antall år, som hun sier hun ikke visste var der, kan jo ha glemt det [8|] Og den har da grodd godt fast, og kommet myyye lengre opp enn den skal. Umulig å få tak i den for legene. De har prøvd, men pga smertene avventer de litt, for å ikke gjøre ting værre inni der. Hun må være på sykehus i en god stund til, skal besøke henne i to tiden i morgen. Huff [&o] Hun har enda usannsynelig vondt stakars.. pratet såvidt med henne i tlf, hun orket ikke mer. De holder smertene i sjakk med smertstillende.

[hr]

Jeg ringte nettopp sykehuset og fikk snakke med Mamma, og hun høres alt annet enn bra ut. Hun orket ikke si mange ordene, og hun hadde fått masse smertestillende så hun hadde ikke såå vondt nå, men hun har det ikke bra. Og de har tatt røntgen og flere prøver i dag, men ikke fått noe svar på noe enda. Huff [&o]
Pappa er på vei ut til henne nå, lurer på om jeg venter til i morgen med å dra ut til henne [&:][&o]

[hr]

Mamma skulle til legen i dag, vet ikke helt hvorfor, men noe helt vanlig sjekk.
Hun hadde der hos legen fått akutt, sterke magesmerter. Og ble sendt i ambulanse til sykehuset [&o] I to tiden ringte de pappa igjen og sa at de ikke hadde funnet noe, at mamma ikke var bedre og at det var mange undersøkelser igjen.
Såå, da sitter vi her å venter da [&:][&o][:(]

Auda, det hørtes skummelt ut. Håper jo at det viser seg å være "ingenting", og at hun er frisk som en fisk!! Krysser fingrene for at dere snart får høre fra faren din, det er grusomt å sitte slik på vent

Det kan jeg forstå. Håper alt er bra med mammaen din.

huff.. så skummelt!! håper dere får noe svar.. eller at det rett og slett er "ingenting".. skummelt og ekkelt å gå slik å vente liksom.. [&:]

Ja, får inderlig håpe at det ikke er noe alvorlig [&o]
Oppdatert noe i hovedinnlegget, men kjipt å ikke vite noooe [&o]

Håper de snart finner ut hva det er.. Ønsker henne god bedring [:)]

Huff så ekkelt!
Forstår godt at du er bekymret! Jeg skal tenke mye på henne og håper de finner ut hva det er som feiler henne!!

Klem!

måtte inn igjen jeg, i håp om at dere har fått nyheter. tenker masse på dere, og krysser selvsagt fingre og tær for gode nyheter

Off.. Det var leit å høre [&o] God bedring til Mammaen din. Håper dere får vite noe mer snart, er så kjipt å vente

Sender over en klem til deg [:)]

Huff da det var ikke koselig å lese, sende deg en god klem.
Men bra hun er på sykehuset å får hjelp. Så får vi håpe de finner ut hva som er galt.

Takk alle sammen [:)]
Jeg vet ikke noe mer, desverre. Men det gjør hun nok ikke selv heller .. Synes så synd på henne!
Krysser alt jeg har for at de finner ut  noe i morgen

Så bra at de har funnet ut hva som er galt med moren din og at det er noe de kan gjøre noe med. Håper de får tatt spiralen og betennelsen fort slik at hun slipper å ha så vondt.

Det er godt de har funnet ut hva det er, slik at de kan gjøre noe med det. Men fælt at hu skal ha så vondt!

Ønsker henne god bedring!

hjelpes - nok en grunn til å være redd for spiralen (ikke at jeg vurderer det i det hele tatt, jeg har jo staven min jeg).

Håper de får bukt med betennelsen, og at spiralen lar seg fjerne uten inngrep når hun ikke har så vondt lenger!!

Huff stakar!!

Skrive lapp til meg selv:
*huske å ta ut spiralen etter 5 år..*

Stakkars mamman din! Håper de finner utav hva de skal gjøre slik at hun slipper å ha det så vondt[&o]

ORIGINAL: Actrine

Huff stakar!!

Skrive lapp til meg selv:
*huske å ta ut spiralen etter 5 år..*

Må si at det tenkte jeg også på .. Det skal IKKE glemmes [:)]

Har nettopp vært hos henne nå! Hun har ikke spist noenting eller gått noe. Men jeg tok med litt oppskjært frukt, og det falt heldigvis i smak, også gikk hun med meg til kiosken, og det gikk fint. Hun har så klart utrolig vondt, men de skulle begynne å gå litt i morgen, så ikke det blir forstoppelse i magen eller noe slikt. Men det gikk bedre å gå enn hun hadde trodd, så det er jo bra. Hun har enda veldig vondt, men får masse smertestillende og antibiotika for at betennelsen skal gå ned, slik at de kan prøve å få tak i spiralen [:)]

Bra at de fandt ut hva det er. Men det høres vondt ut og ikke bra i det hele tatt. Håper antibiotikaen virker og at de får fat i spiralen uten å måtte gå for hardt til verks.

Back
Topp