Råsa Muffin!
Gift med forumet
Nå har de funnet ut at Mamma har en kraftig betennelse på den ene eggstokken, og de skal undersøke mer om hva de får gjort med den. Og hun har en spiral som har sittet der i X antall år, som hun sier hun ikke visste var der, kan jo ha glemt det [8|] Og den har da grodd godt fast, og kommet myyye lengre opp enn den skal. Umulig å få tak i den for legene. De har prøvd, men pga smertene avventer de litt, for å ikke gjøre ting værre inni der. Hun må være på sykehus i en god stund til, skal besøke henne i to tiden i morgen. Huff [&o] Hun har enda usannsynelig vondt stakars.. pratet såvidt med henne i tlf, hun orket ikke mer. De holder smertene i sjakk med smertstillende.
[hr]
Jeg ringte nettopp sykehuset og fikk snakke med Mamma, og hun høres alt annet enn bra ut. Hun orket ikke si mange ordene, og hun hadde fått masse smertestillende så hun hadde ikke såå vondt nå, men hun har det ikke bra. Og de har tatt røntgen og flere prøver i dag, men ikke fått noe svar på noe enda. Huff [&o]
Pappa er på vei ut til henne nå, lurer på om jeg venter til i morgen med å dra ut til henne [&:][&o]
[hr]
Mamma skulle til legen i dag, vet ikke helt hvorfor, men noe helt vanlig sjekk.
Hun hadde der hos legen fått akutt, sterke magesmerter. Og ble sendt i ambulanse til sykehuset [&o] I to tiden ringte de pappa igjen og sa at de ikke hadde funnet noe, at mamma ikke var bedre og at det var mange undersøkelser igjen.
Såå, da sitter vi her å venter da [&:][&o][:(]
[hr]
Jeg ringte nettopp sykehuset og fikk snakke med Mamma, og hun høres alt annet enn bra ut. Hun orket ikke si mange ordene, og hun hadde fått masse smertestillende så hun hadde ikke såå vondt nå, men hun har det ikke bra. Og de har tatt røntgen og flere prøver i dag, men ikke fått noe svar på noe enda. Huff [&o]
Pappa er på vei ut til henne nå, lurer på om jeg venter til i morgen med å dra ut til henne [&:][&o]
[hr]
Mamma skulle til legen i dag, vet ikke helt hvorfor, men noe helt vanlig sjekk.
Hun hadde der hos legen fått akutt, sterke magesmerter. Og ble sendt i ambulanse til sykehuset [&o] I to tiden ringte de pappa igjen og sa at de ikke hadde funnet noe, at mamma ikke var bedre og at det var mange undersøkelser igjen.
Såå, da sitter vi her å venter da [&:][&o][:(]