Jeg er sååå trøtt og sliten...

Tiemi

Flørter med forumet
Hvor lenge skal dette vare? Håper virkelig jeg ikke er sånn hele graviditeten. Jeg gjør ingenting om dagen som sliter meg ut, men allikevel så føler jeg meg som en zombie som går rundt her. Sover 10-11 timer per natt og når kvelden kommer så sliter jeg for å holde meg oppe lenger. Alle tester så fine ut for noen uker siden, men det kan jo ha skjedd forandringer. Flere som har det sånn??

Du er ikke den eneste (desverre). Men jeg husker at det var sånn sist også - sovnet i friminuttene mellom undervisningstimene mine.... :-/ Nå kan jeg sove 11 - 12 timer om natten + en lur på dagen. Det hjelper ikke å holde seg våken heller fordi da får jeg bare hodepine.

Ja, har hatt det selv.. Og etter passert ca 3 mnd så har det faktisk blitt bedre ;-)

Har litt mer energi nå men sliter meg fort ut.
Er vandt med full fart hele dagen, og nå går ikke det.
Sover 9-10 timer om natta og kan ofte behøve en lur på dagen.

I dag er jeg helt utkjørt.
Skulle bare ut noen ærend og endte med å handle litt diverse, og selv om jeg hadde støttestrømper gikk det ikke mer enn en time før jeg var utslitt i beina.
Dumme meg fortsatte for ejg skulle jo bare en ting til. og så en ting til, og så innom en siste plass.... >.<

vi må høre på kroppen.. !!! viktig viktig, skal ha den resten av livet!
 Men jeg kjenner meg igjen, alt annet enn det jeg svært gjærne ønsker å gjør er tiltak og det jeg ønsker å gjør er for mye kjenner jeg etter på..  liker det ikke, men hadde håpet det skulle gitt seg for lenge siden.. ( prøver litt ekstra for mannen sin del, jeg vet det ikke er lurt, men det blir viss slik...)

Jeg er også sinnsykt trøtt og sliten om dagen... I tillegg til at jeg får litt for lite søvn, så må jeg stå opp i 6-tida for å kjøre kællen på jobb om morran.... Pleier å legge meg igjen når jeg kommer hjem da, men er ikke alltid jeg kan det heller =P 

Jeg har det også sånn.. Jeg har begynt å jobbe fulltid igjen og det er tungt! Jeg sover 2-3 timer etter jobb og har hodepine hver dag. Det er umulig å holde seg våken og jeg føler meg som en zombie! Jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde ut sånn lenge altså.. 

Back
Topp