På mandag tok vi den tyngste avgjørelsen noensinne ,og avlivet den snilleste og godeste Chaosen vår.. [:(] [:(] Chaos var en staffordshire bull terrier gutt som ikke ble med en to og et halvt år.. Han slet veldig med allergi,og han ble desverre bare verre og verre.. Vi har prøvd ALT,men han responderte dessverre ikke på noen av det.. han begynte å få bivirkninger av kortinson (som var det eneste som hjalp litt)Til slutt hadde han nesten ikke hår igjen mange steder på kroppen og hadde klødde så forferdelig hele tden.. [:(] Stakkars gode gutten min!
Vi har et veldig godt forhold til dyrelegen (da jeg har jobbet der før) og han sa at var det mer som kunne prøves hadde han og vi såklart gjort det,men alt var prøvd ut..Dyrlegen orket ikke å avlive han selv,da han hadde blitt så glad i chaos.. Bare det sier alt om Chaos,alltid glad og god! Var så livsglad! Vi merket ikke på han at han hadde det vondt,men det var nok veldig plagsomt for han å klø seg hele tiden... Jeg håper og tror at vi tok den riktige avgjørelsen,men akkurat nå føles det ikke sånn... Er så fryktelig tomt her..Har gudskjelov en hund til,så det hjelper litt på sorgen det. Men det ser ut som han sørger litt å, da han bare vil sove og sturer..
Chaos var så utrolig snill og god,veldig glad i barn [:)] (rasen blir jo kalt "the nanny dog")Så jeg vet han og Theodor hadde blitt bestekompiser. De var allerede på god vei,da chaos alltid var der Theodor var.
Det ble litt langt og rotete skrevet,men det var godt å få det ut... diktet under forteller det meste syns jeg..
Jeg stryker over din gylne pels,
men halen din slår ikke mer.
Øynene dine er lukket igjen,
over øyne som ikke ser.
Ditt gylne hjerte har sluttet å slå -
aldri mer løpe, hoppe, gå-
Alt er slutt…., det er over nå
Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,
og tårene drypper som blod.
Aldri mer skal det bli som før -
aldri mer ”oss to”.
Som isende kulde inni meg,
kjenner jeg noe dør med deg.
Jeg må reise meg, sier de, - jeg går mot en dør.
Der ute går livet videre som før.
Jeg snur meg – du ligger så livløs og stille.
Du kan ikke komme, selv om du ville.
Skriket vil ut, men jeg lukker min munn.
Hvem var det som sa ”Bare en hund”…..
Vi har et veldig godt forhold til dyrelegen (da jeg har jobbet der før) og han sa at var det mer som kunne prøves hadde han og vi såklart gjort det,men alt var prøvd ut..Dyrlegen orket ikke å avlive han selv,da han hadde blitt så glad i chaos.. Bare det sier alt om Chaos,alltid glad og god! Var så livsglad! Vi merket ikke på han at han hadde det vondt,men det var nok veldig plagsomt for han å klø seg hele tiden... Jeg håper og tror at vi tok den riktige avgjørelsen,men akkurat nå føles det ikke sånn... Er så fryktelig tomt her..Har gudskjelov en hund til,så det hjelper litt på sorgen det. Men det ser ut som han sørger litt å, da han bare vil sove og sturer..
Chaos var så utrolig snill og god,veldig glad i barn [:)] (rasen blir jo kalt "the nanny dog")Så jeg vet han og Theodor hadde blitt bestekompiser. De var allerede på god vei,da chaos alltid var der Theodor var.
Det ble litt langt og rotete skrevet,men det var godt å få det ut... diktet under forteller det meste syns jeg..
Jeg stryker over din gylne pels,
men halen din slår ikke mer.
Øynene dine er lukket igjen,
over øyne som ikke ser.
Ditt gylne hjerte har sluttet å slå -
aldri mer løpe, hoppe, gå-
Alt er slutt…., det er over nå
Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,
og tårene drypper som blod.
Aldri mer skal det bli som før -
aldri mer ”oss to”.
Som isende kulde inni meg,
kjenner jeg noe dør med deg.
Jeg må reise meg, sier de, - jeg går mot en dør.
Der ute går livet videre som før.
Jeg snur meg – du ligger så livløs og stille.
Du kan ikke komme, selv om du ville.
Skriket vil ut, men jeg lukker min munn.
Hvem var det som sa ”Bare en hund”…..

Gode varme klemmer til deg!