jeg er sååå heldig... :)

Bebibooms

Gift med forumet
så har verdens beste mann... sønn... en ny på vei... flott hjem... alt er fint lissom.... koser oss sånn sammen... jah... hormonell takknemmelighets tråd...[:D]
i går var en sånn flott dag, Marcus og jeg var i varmebassenget og han er sååå flink... hopper selv, under vann... svømmer alene med bare armringer på... flinkingen... så var han sååå glad hele dagen... sov fint hele natta....[:)] KOSER OSS!!

Så koselig tråd!!!

Dette fortjener du snuppa!! [:D]

[:)][:)][:)] Herlig! Godt å kjenne litt på takknemligheten i blant[;)]

Og så så flink han er i bassenget, da! Imponerende!

grattis m halvveis medusa...[:D]

så koselig =) er dere forresten ofte å bader? vi er så sjeldent vi, jeg må ta han med oftere. Aldri verden om torje hadde turt å hoppe eller svømme selv, han er så pinglete :P

ORIGINAL: Reinbue

så koselig =) er dere forresten ofte å bader? vi er så sjeldent vi, jeg må ta han med oftere. Aldri verden om torje hadde turt å hoppe eller svømme selv, han er så pinglete :P

gikk hver uke fra han var 5 uker til 1 år... så opphold... gått i ca 2 mnd nå... ca 1 gang i uken.... går på familiebading...[:D] han ser på de store guttene hoppe og dukke... så da skal han gjøre d samme...[:D] 
jeg gikk utav bassenget... og galningen heiv seg uti igjenn... svømte selv til andre siden av bassenget, der jeg klarte å fiske han opp... [&:][:)] *god mor som ikke turde hive seg etter, redd for mageplask*

ORIGINAL: Bebibooms

Hehe[:)] Takk for det... Tiden flyr, eller hva?

ORIGINAL: Medusa_83

ORIGINAL: Bebibooms

Hehe[:)] Takk for det... Tiden flyr, eller hva?

heeeelt syyykt... du har jo snart tatt meg igjenn [;)][:D]

Åååååhhh sånne tråder er så gode å lese *kjempe klem til beste snuppa* [:D][:D][:D]

Back
Topp