Jeg er såååå spent!!!!!!!!!!!!!!

Memme

Glad i forumet
Klarer nesten ikke å vente lenger. Disse dagene er så treige..... Vil ikke kjenne etter noe særlig heller i tilfelle det ikke er noe denne gangen. Måtte bare få sagt det jeg.....Er vel ikke alene om denne følelsen...???[:-]

Nei,du er slett ikke alene [:)][:)]

Skjønner så godt hvordan du har det. Nå er jeg ganske midt i syklusen selv så er ikke så desperat ennå, men på slutten av syklusen blir jeg også skikkelig rastløs. Vil bare ha svar. Hvorfor kan ikke kroppen bare være litt tydligere i signalene sine? [;)]

signerer[;)] jeg skal ha EL på mandag, men... UTÅLMODIG!!
MEN, i og med at det ikke har skjedd noe "under" ennå, så synes jeg det kan vente til jula er over.
Jeg og gubben skal på julebord hos firmaet der han jobber.
Og dessuten har vi fest-planer med den uvitende, blivende bestemor(mamma).

He he. Mååå bare ha en siste fest først![:D]

ORIGINAL: lisa79

Nei,du er slett ikke alene [:)][:)]

Det er ikke meningen å være negativ i det hele tatt Malin88, heller mer fordi jeg er imponert. Føler du deg virkelig moden nok til å bli mamma nå når du bare er 17 år. Syns det er imponerende hvis det virkelig er riktig. [:)] Håper du ikke misforsto meg nå. [:)] Klem

Dette kjenner vel alle prøvere igjen....blir så utålmodig i tida fra eggløsning til testing. Tida fra mens til EL går mye fortere.

Håper testene våre blir positive sånn at vi slipper denne spennngen så mange ganger da!

Ønsker deg lykke til Memme!

M

Back
Topp