Jeg er såååå lei....

Så enig, de dukker opp i mangfold... Blæ!

Jo takk du, her også. I ansiktet holder jeg de nogenlunde i sjakk med vask hver kveld og ansiktskrem hver morgen, men brystet og ryggen ser ikke ut! Og nå som det er så fint vær :(

Jo takk du, her også. I ansiktet holder jeg de nogenlunde i sjakk med vask hver kveld og ansiktskrem hver morgen, men brystet og ryggen ser ikke ut! Og nå som det er så fint vær :(

Jeg vet! Reiser til Rhodos neste søndag og det er ikke akkurat pent i bikini nå :( hvilken krem bruker du? Er det mot kviser eller lignende?

Ja :( Har hele haken full av vonde kviser. Hadde det i forrige sv.skap også.

Æsj, ja er her og.. hvertfall på ryggen der man ikke rekker!! :-P

Er det ikke det de sier at da bærer du en liten prinsesse dom stjeler skjønnheten fra mor:)

Jo har hørt den jeg og, men hadde det samme sist og da kom det en gutt ;-)

Da jeg ble gravid sist hadde jeg gått på reseptbelagte tabletter mor kviser en stund. Måtte kutte de ut når jeg ble gravid... Men jeg har aldri hatt så pen hud som da jeg gikk gravid første gang. Etterpå har det gått litt opp og ned.

Håpet jo jeg skulle få fin hud denne gangen også, men neida... Haka, kinna, BAK ørene, på skuldre og rygg har f-skapet etablert seg.
Håper der blir bedre etterhvert..

Her holder det seg heldigvis til ansiktet (hvertfall enn så lenge), men er til gjengjeld gjerne åtte om gangen! Og jeg som er vant med kanskje en eller to rundt mensen...
Skal definitivt prøve dette tipset! Så flott at du deler :D

Hadde masse kviser sist og jeg har aldri hatt en eneste kvise i hele mitt liv. Fikk jente. Har det samme denne gangen og er sikker på det blir en jente til:)

Aldri slitt med uren hud i svangerskapet, men har også tre gutter, så får vi se da. De sier jo at halsbrann tyder på jente, men hadde halsbrann forrige gang, og han var ikke ei hun ;)

Bruker selv La roche posay rens, toner og krem mot uren hud. Funker veldig godt for meg. Har fet hud til vanlig og var veldig plaget med kviser før jeg ble flink til å rense og smøre ansiktet. Nå holdes det i sjakk og jeg har nesten aldri store kviser mer :) Kjenner huden blir litt fetere nå under graviditeten, men de store kvisene holder seg fremdeles borte heldigvis.

Du får kjøpt dette på apotek :)

Bruker selv La roche posay rens, toner og krem mot uren hud. Funker veldig godt for meg. Har fet hud til vanlig og var veldig plaget med kviser før jeg ble flink til å rense og smøre ansiktet. Nå holdes det i sjakk og jeg har nesten aldri store kviser mer :) Kjenner huden blir litt fetere nå under graviditeten, men de store kvisene holder seg fremdeles borte heldigvis.

Du får kjøpt dette på apotek :)

Nå bestilte jeg akkurat en rens fra et merke som heter REN. Men da skal jeg kjøpe krem og kanskje toner fra la roche! Vet det er bra merke

Back
Topp