Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo takk du, her også. I ansiktet holder jeg de nogenlunde i sjakk med vask hver kveld og ansiktskrem hver morgen, men brystet og ryggen ser ikke ut! Og nå som det er så fint vær![]()
Nei helt vanlig fuktighetskrem for ansikt. Legen sa at det kunne hjelpe, og jagguJeg vet! Reiser til Rhodos neste søndag og det er ikke akkurat pent i bikini nåhvilken krem bruker du? Er det mot kviser eller lignende?
Er det ikke det de sier at da bærer du en liten prinsesse dom stjeler skjønnheten fra mor![]()
Æsj, ja er her og.. hvertfall på ryggen der man ikke rekker!!
Jo har hørt den jeg og, men hadde det samme sist og da kom det en gutt ;-)
Er det ikke det de sier at da bærer du en liten prinsesse dom stjeler skjønnheten fra mor![]()
Håper det, har ikke følt meg så fæl på lengeEr det ikke det de sier at da bærer du en liten prinsesse dom stjeler skjønnheten fra mor![]()
Jeg hadde heller ingen kviser sist og da fikk jeg gutt <3 en liten jente er veldig velkommen hvertfallJeg hadde superbra hud forrige sv.skap, da fikk vi gutt <3
Nå er huden grusom, så får vi se om det lurer ei jente inni der denne gangen<3
Her holder det seg heldigvis til ansiktet (hvertfall enn så lenge), men er til gjengjeld gjerne åtte om gangen! Og jeg som er vant med kanskje en eller to rundt mensen...Jo takk du, her også. I ansiktet holder jeg de nogenlunde i sjakk med vask hver kveld og ansiktskrem hver morgen, men brystet og ryggen ser ikke ut! Og nå som det er så fint vær![]()
Bruker selv La roche posay rens, toner og krem mot uren hud. Funker veldig godt for meg. Har fet hud til vanlig og var veldig plaget med kviser før jeg ble flink til å rense og smøre ansiktet. Nå holdes det i sjakk og jeg har nesten aldri store kviser merKjenner huden blir litt fetere nå under graviditeten, men de store kvisene holder seg fremdeles borte heldigvis.
Du får kjøpt dette på apotek![]()