Jeg er sååååååå sinnsykt sliten.............

jas

Forumet er livet
er det flere som er 20 uker og nesten ikke har energi???
Jeg skjønner ikke at det går ann å være så sliten over lengre tid.....
Hadde sett for meg å ha masse energi, og at jeg til og med skulle være skikkelig flink med trening....-men jeg blir slått ut av å gå i trapper om dagen jo.....(bare å kle på med ytterklær gjør meg andpusten...)
Føler meg så alene med å være så sliten, syns dere andre virker så pigge og raske....
Må si at jeg har vært forskjølet og syk siden jul da, men skal jeg fortsette sånn fram til fødselen??

Jeg har også vært ganske sliten, Men en slitsom jobb I tillegg hvor Jeg måtte opp gaaaaaanske tidlig hver dag.
Jeg fikk heldigvis 50% Sykemelding for og kunne slappe mere av..... [:D][:D][:D][:D]
Men du er I vært fall Ikkje den eneste som er sliten... [:D]
Har hørt at det er rundt uke ca 20 at man skal begynne og få mere energi, Men venter fortsatt på den.... [:D]

Vi har vel alle vært der antagelig...men etter at 23 uker hadde gått fikk jeg plutselig litt energi igjen...dvs jeg trenger ikke å sove hele dagen og jeg dør ikke av å sette på en vaskemaskin lenger, det er deilig...men ja jo...jeg er jo fortsatt ikke helt meg selv enda...men det kommer vel etter svangerskapet...skulle jo bare mangle om vi ikke var litt slitne når vi går å vralter rundt slik som vi gjør...det er jo en påkjenning for kroppen...men det er jo verdt det...hver dag er en dag nærmere målet..og der venter premien...et nyyydelig lite gutte eller jente barn:)
[:D][:D][:D][:D]

Her er det motsatt! Har så sinnsykt masse energi at jeg har problemer med å sitte stille! Har aldri hatt så mye energi før som når jeg er gravid jeg? Vet ikke hva det kommer av, mulig det er fordi jeg er mere bevisst på kostholdet mitt?:)

Jeg sliter veldig med humøret for tiden.. er så utrolig nedstemt! Og sambo forstår meg ikke...Ihvertfall så føler han seg sikkert hjelpesløs.
Var hos jordmor i dag, men fikk meg ikke til å si noe. Er liksom noe som skjer når jeg er der og jeg blir lettere til sinns. Men det daler raskt ned igjen.. Tuter for det minste ting også. Blir nesten flau på mine egne vegne...[:(]

Overskuddet er lik null når jeg kommer hjem fra jobb om ettermiddagen også, så det hjelper nok ikke på.

de to siste ukene har jeg fått mer energi igjen...
men når jeg gjør for mye bøy å tøy så kjenner jeg det godt i ryggen,rompa å nedover foten

Back
Topp