Jeg er sååååååå missunelig...

Mammasol*

Elsker forumet
Jeg el vi har ikke noen beste mødre i vår fam.
Når jeg ser alle flotte ting som venner får når de venter sine små så må jeg si at jeg missuner dere så mye.
Håper dere setter pris på¨det selv om at det sikkert kan bli litt mas også.

Jeg ønsket meg så fælt et heklet vogn teppe og marius kjøre dress.
OG jeg er ikke så kyndig at jeg får det til selv heller. Nå har 2 venniner av meg den ene har fått sin datter nå mens den neste venter sin datter om ca 2-3 uker.
Blir litt lei meg altså...

Huff det var litt syte innlegg ser jeg nå...
Var ikke det som var meningen...

Mener bare dere som har mammar og beste foreldre og støtte dere til er kjempe heldige.. :happy119

Forstår deg godt.. og ser ikke på dette som noe syte innlegg ;) er da lov å føle som du gjør, og ikke minst snakke om det! :)

Det skjønner jeg godt! Vi føler oss heldige, får jo masse hjelp, råd, støtte osv fra de.. Er ikke noen som kunne vært reserve-besteforeldre der da? Familie eller kjente i den aldersgruppen? Vi har fått oss en reserve-oldemor her, søsteren til farmoren min som er død (hun har ingen barn selv).

Jeg el vi har ikke noen beste mødre i vår fam.
Når jeg ser alle flotte ting som venner får når de venter sine små så må jeg si at jeg missuner dere så mye.
Håper dere setter pris på¨det selv om at det sikkert kan bli litt mas også.

Jeg ønsket meg så fælt et heklet vogn teppe og marius kjøre dress.
OG jeg er ikke så kyndig at jeg får det til selv heller. Nå har 2 venniner av meg den ene har fått sin datter nå mens den neste venter sin datter om ca 2-3 uker.
Blir litt lei meg altså...

Huff det var litt syte innlegg ser jeg nå...
Var ikke det som var meningen...

Mener bare dere som har mammar og beste foreldre og støtte dere til er kjempe heldige.. :happy119
Ååå, nå fikk jeg lyst til å strikke til deg... Kjenner du ingen som strikker..? Det er kanskje ikke det samme fra en fremmed da, skjønner hva du mener med å ha familie ja. Jeg har min familie veldig spredt, og lite kontakt med foreldrene mine. Så skjønner at du savner å ha familie rundt deg. Og det blir på en måte enda mer savn når en får små selv...

Å så søte dere er... :)
Vi har ikke funnet noen som kan fylle denne plassen nei..
Men vi har da klart oss fint til nå. så vi klarer det sikkert fint videre også.
Men må jo si at det er et savn...

Back
Topp