Jeg er SÅ lei....!!!

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Er 40+1 i dag... Og jeg er SÅ lei...!!!
På en måte burde jeg ikke klage.. -for jeg er hverken over termin, har voldsomt mye plager eller vondt noe sted..
Men jeg er altså så utrolig lei og kjei av å være gravid at jeg blir sprø :arghh:
Jeg klarer ikke å holde humøret oppe liksom.. Blir bare litt og litt surere hver morgen jeg våkner og innser at jeg er like gravid...
Mye av grunnen til frustrasjonen er nok det uforutsigbare som venter.. Altså fødselen..
Jeg er litt kontrollfrik ellers når det kommer til å være forberedt på det meste.. Så det å ikke ane når eller hvordan fødselen vil starte er nok en del av grunnen! Dette er forresten mye verre nå enn de tidligere graviditetene :bored:
Før hadde jeg jo en-to små gutter å ta meg av, så jeg hadde ikke anledning til å være så utålmodig, kanskje!?
Anyway... jeg er skikkelig drittlei og håper det starter SNART,av seg selv...!
Alle som sier «nyt tiden nå, babyen kommer når den er klar»
kan bare spare seg å si det :banghead:
Ja, det var egentlig alt jeg trengte å få ut:joyful:

«Graviditet er ikke en sykdom» og «nyt tiden» når man enten er dritlei svangerskapet eller holder på å bli gal av søvnmangel med liten baby, er sånne kommentarer som kan gi en viss trang til å slå...

Ja.. NYT tiden..! Det får man ofte høre når man kommer hjem med nyfødt baby.. Ei venninne skrev til meg i frustrasjon at «alle ber meg nyte tiden, nyte babytiden nå, for den kommer aldri tilbake osv... Dette er alt annet enn nytelse! Babyen er nydelig, men når jeg inkluderer timesvis med babyskrik, null søvn, hemoroider, sting som ikke gror, vonde pupper og folk som kommer i ett kjør og ber meg NYTE..! Da tenker jeg at nei, denne tiden er det helt greit å ikke få tilbake...!» :joyful:
(Nå er babyen hennes 3 mnd og hun kjenner hun begynner å kunne nyte :) )

På en måte burde jeg ikke klage.. -for jeg er hverken over termin, har voldsomt mye plager eller vondt noe sted..
Men jeg er altså så utrolig lei og kjei av å være gravid at jeg blir sprø :arghh:
Jeg klarer ikke å holde humøret oppe liksom.. Blir bare litt og litt surere hver morgen jeg våkner og innser at jeg er like gravid...
Mye av grunnen til frustrasjonen er nok det uforutsigbare som venter.. Altså fødselen..
Jeg er litt kontrollfrik ellers når det kommer til å være forberedt på det meste.. Så det å ikke ane når eller hvordan fødselen vil starte er nok en del av grunnen! Dette er forresten mye verre nå enn de tidligere graviditetene :bored:
Før hadde jeg jo en-to små gutter å ta meg av, så jeg hadde ikke anledning til å være så utålmodig, kanskje!?

Jeg er 38+2 i dag og er ganske klar for å få denne graviditeten overstått. Jeg har en del rygg og bekkenplager og den siste uka så har jeg hatt mye menssmerter og det er slitsomt :wtf: Blir planlagt keisersnitt her så vet at frøkna kommer før termin, men syns tida går sååå sakte likevel....

Jeg er ikke egentlig lei, men svigers får meg til å ønske dette overstått :shifty:
I dag måtte vi i en bursdag jeg har GRUET meg til, og som ventet haglet kommentarene. Champagmekorken, blåsa, skal du ikke kalve snart, tør ikke gå med nål i nærheten av deg i tilfelle du sprekker! :meh: Svigermor er aller verst. Jeg er 173cm, gravid med nummer 3 og akkurat bikka 69 kilo, såå ikke akkurat svær vil jeg si. Men har KUN mage.
Alle andre kommenterer "så fin mage du har!" og lignende, men svigers synes selv de er sjukt morsomme. Har vært sånn alle 3 svangerskap, og verst denne gangen. Enda verre har de vært i barseltiden.

Det jeg skulle frem til er vel at jeg på en måte vil ha det overstått, men samtidig ikke. Og i dag klarer jeg bare ikke at det skal starte, for jeg har grått så mye. Tror det ble mer enn lufting enn svar på innlegget sånn egentlig da. Men tror kanskje vi nærmer oss slutten, siden vi er så "ferdige". Og i løpet av neste uke har vi de her nesten uansett hva :Heartred

Jeg er også kjempelei!! Og tror mannen også er kjempelei av at jeg er så dårlig! De siste ukene/ dagene er svintunge:hungover::hungover::hungover:

Kunne ikke sagt det bedre selv! Og jeg er "bare" 39+4 idag... :dead::angelic:

Ååååååh 40+3 i dag, og hjemme med han på 7 og han på 4 grunnet SNØFALL... Bussene går ikke, og jeg tør heller ikke kjøre bil. Antar jeg går i fødsel ila dagen siden jeg kommer til å være HELT kake etter i dag, og heller ikke kan kjøre noe sted :dead: *syteklage* :(

41 + 2 i dag og jeg tror seriøst ikke jeg kommer til å føde før over nyttår, har heelt gitt opp.. Er så lei av og vente nå og jeg er så sliten av å forberede meg hver dag til at det kanskje skjer - også skjer det ikke.. Skal på trivselskontroll i dag da, så vi får se..

41 + 2 i dag og jeg tror seriøst ikke jeg kommer til å føde før over nyttår, har heelt gitt opp.. Er så lei av og vente nå og jeg er så sliten av å forberede meg hver dag til at det kanskje skjer -også skjer det ikke.. Skal på trivselskontroll i dag da, så vi får se..

Åååå klem til deg!! :love022Har gått over med de andre, så jeg er innstilt på å gå over, og håper nesten det i håp om å klare å få litt hvile en dag :angelic:

Du er så nærme å få møte babyen din som du aldri har vært før, og i aller verste fall settes du i gang om få dager :Heartred Går du helt til nyttår kommer du i Guinness Rekordbok i det minste! Aldri så galt at det ikke er godt for noe, verdens lengstgående mest gravide kvinne i HELE VERDEN!

Åååå klem til deg!! :love022Har gått over med de andre, så jeg er innstilt på å gå over, og håper nesten det i håp om å klare å få litt hvile en dag :angelic:

Du er så nærme å få møte babyen din som du aldri har vært før, og i aller verste fall settes du i gang om få dager :Heartred Går du helt til nyttår kommer du i Guinness Rekordbok i det minste! Aldri så galt at det ikke er godt for noe, verdens lengstgående mest gravide kvinne i HELE VERDEN!

Blir satt i gang med ballong (mest sannsynlig) i kveld grunnet lite fostervann, så nå er jeg veldig spent på hvordan dette kommer til å gå! Det siste jeg ville var jo nettopp igangsetting, men må man så må man :)

Blir satt i gang med ballong (mest sannsynlig) i kveld grunnet lite fostervann, så nå er jeg veldig spent på hvordan dette kommer til å gå! Det siste jeg ville var jo nettopp igangsetting, men må man så må man :)

Oi! Masse lykke til!! Spennende, og kanskjenlitt rart å bli satt i gang? Har kontroll igjen på mandag, er da 6 dager over termin,men har skjønt de har høy terskel for å sette i gang. Og jeg har jo gått over men født spontant med de andre to, så.

Har baby det bra? Tenkte på det med fostervannet.

Oi! Masse lykke til!! Spennende, og kanskjenlitt rart å bli satt i gang? Har kontroll igjen på mandag, er da 6 dager over termin,men har skjønt de har høy terskel for å sette i gang. Og jeg har jo gått over men født spontant med de andre to, så.

Har baby det bra? Tenkte på det med fostervannet.

Tusen takk! En spesiell beskjed å få, selv om jeg er førstegangs og ikke har anelse på hvordan en naturlig fødsel forløper. Har jo gruet meg en del til å være alene på sykehuset og jeg syns faktisk det var litt kjipt å være uten partner på kontrollen i dag..

Ja alle andre tester viste at han har det bra, men i følge målingene hun gjorde var han -6% ifht vekst men hun var litt usikker siden målingene nå er ganske vanskelige å gjøre helt korrekte slik jeg forsto det.

Nå er jeg der, lei lei lei :arghh:
Jeg har så fryktelig mye vann i kroppen nå, og som ved forgje svangerskap så har jeg fått Karpal tunnel syndrom igjen :(
Dette holder meg våken hver bidige natt, armene visner helt og verker noe helt forferdelig Det eneste som hjelper er å sitte oppreist på sengekanten...
Nei nå vil jeg ha både gutten og vannet ut av kroppen min :joyful:

41+0 idag og jeg er dritt lei. Kom bare over meg, klar får å henne ut og nyte henne!! Samboeren min går på tå rundt meg, livredd for at jeg skal klikke for noe :joyful:

Meldinger og telefoner på hvordan det går og om jeg kjenner noe :finger: Nei, kjenner ingenting og gikk fint helt til du spurte :wtf:
Neida, men joda.. Håper hun kommer snart ;)

Back
Topp