Jeg er RENOMINERT!!

©Smartass

Forumet er livet
Fant det best å ta Aram med ned på legevakta, han er helt ute..
Nærmer meg døra og ser det er kø, meb rekker ikke mer enn å komme innenfor før noen kommer bort, tar oss forbi køen og rett på registreringen osv.
"hvorfor i alle dager har du ventet med å ta han hit!!?" ehh... Vet ikke jeg, var hos fastlegen i går og...[X(] "ja. Men nå var det godt du kom!"
jo, det var vel det.. Loser-mom[:(]
Han "sover" på meg nå mens vi venter på legen.

Pappaen ville ta han tilbake til legen i dag, men jeg sa næsj han kcikner sikkert til siden han begynte på antibiotika i går.. Jada[X(]

Klem

Det skulle komt en guide ut med morkaken på hvert enkelt barn!! DET hadde vært noe.

Du er ikke alene om å vente med lege. Jeg ringte til legevakten for to uker siden, for minsten hadde feber. Ikke så veldig høy, så jer unskyldte meg faktisk i telefonen, for det var sikkert travelt, for her ligger folk syke over alt. Han ble heldigvis undersøkt, og han hadde kraftig ørebetennelse på begge sider + lungebetennelse.... Følte meg temmelig råtten da jeg drog der i fra. Stakkar unge. MEN han var ganske pigg og fin da, og hostet minimalt
(sånn til mitt forsvar[&:][8D])

God bedring til Aram forresten[:)]

oj off =( men det er liksom ikke helt lett for deg å vite hva du skal gjøre heller da =(

ORIGINAL: Lillamumi

Klem

off skjønner at den er kjip men jeg hadde nok gjort det samme.. latt medisinene fått tid til å funke..[:-] men min erfaring er også at de sykepleierne kan si ting som gjort skikkelig vondt.. men ikke tenk mer på det.. nå har du vært der og han har blitt undersøkt..

sender deg en stor klem

Du er da ingen dårlig mor da!
Håper det går bra med han. [:)]

God bedring til Aram,og stor klem til deg![:)]

Du tok han jo til legen i går, å du er med han nå, du er jo en kjempemamma![:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

God bedring til Aram,og stor klem til deg![:)]

Du tok han jo til legen i går, å du er med han nå, du er jo en kjempemamma![:)]

ingen skal kunne si noe annet!!![;)]

Uff, så mye dere har vært gjennom i det siste da [&o] 

Lykke til hos legen og masse god bedring til lille gutten din!

Crp'en er fin i dag. Så legen mente at medisinene hjelper, bare tar litt tid[;)]

Så jeg er herved renominert[8D]

Neida, godt å få forsikret at han er på bedringens vei.
Skulle se det an et par dager til før evt. rekontakt.

ORIGINAL: ©Smartass

Crp'en er fin i dag. Så legen mente at medisinene hjelper, bare tar litt tid[;)]

Så jeg er herved renominert[8D]

Neida, godt å få forsikret at han er på bedringens vei.
Skulle se det an et par dager til før evt. rekontakt.

[:D]

God bedring![:)]

man blir jo slått ut av medisin også. masse god bedring!

Takk[:)]

Huff, det er tøft å være liten stakkars. Siden i går har han enten sovet, eller så har han bare sittet og prøvd å holde seg våken.
Prøver liksom å løfte øyelokka, men så går det ikke helt. Så prøver han å løfte øyenbryna for at øyelokka da skal bli med opp, men ser han sliter[:-]

Skarlagensfeber endte vi (legen[8D]) på. Aldri hørt om det før jeg.[&:] Eller jo, hørt ordet har jeg, men jeg så for meg at det var en eller annen "fortidens sykdom". Litt som svartedauden[:-][:D]

Forresten, jeg burde kanskje ta Arezo til fastlegen in the morning..?[:-]

Hun våkna jo med feber i natt, og har hatt det siden. (Går ned med paracet da.) Ligger opp mot 40.
Jeg tenker at skarlagensfeber er jo smittsomt, så hvis det er det hun også har fått/får nå, så er det greit å få henne på noe drugs så fort som mulig.[:-]

Jeg har liksom aldri vært den hysteriske som renner ned legevakta, men nå begynner det å bli nesten pinlig å komme slengende flere ganger i uka, med det ene etter det andre[X(] Ikke at "pinlig" eller ikke er det viktigste altså, BV-politi[8D]

Uffa meg! Ser du har nok å holde styr på med ungene dine for tiden. Er ikke bare bare å ha syke barn!
God bedring til skattene dine! Håper de er i topp form igjen ganske så kjapt!

Sender en stor klem til deg :)

ORIGINAL: ©Smartass
Ikke at "pinlig" eller ikke er det viktigste altså, BV-politi[8D]

God bedring til begge barn!

Takk[:)]

Har vært hos fastlegen med henne, og hun har ikke streptokokker = ingen skarlagensfeber på henne[8D]

Men hun har bronkitt og får en 10dagers antibiotikakur lik Aram sin[:)]

Back
Topp