Jeg er redd..

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Har OUL om en time, men jeg er skikkelig redd siden jeg ikke får ha gubben med. Er redd de skal finne avvik på den lille og at jeg må ta imot en tung beskjed alene..
rett og slett kvalm og stressa nå:depressed::depressed:

Sniker for å ønske deg lykke til!

Mannen min var rett utenfor sykehuset (eller faktisk inne, på avdelingen han jobber), slik at han kunne komme fort dersom de fant funn. Kanskje din har mulighet til å vente i bilen eller noe? Vi satser hardt på at det ikke blir aktuelt uansett :Heartred

Be om å få ha han med på facetime! Det er ikke store hjelpen, men det er bedre å høre alt sammen enn at du hører og så må fortelle videre. Gjør de seg vanskelige kan du si at du kun skal filme skjermen og ingenting annet!

Masse lykke til! :Heartred

Håper det går bra på timen og at alt er som det skal!:) Kjipt at far ikke får være med!! så hør om du kan ha han på FaceTime og ha han i nærheten av sykehuset!
Her kommer samboer til å være på jobb som normalt, så får vi bare håpe på det aller beste for oss alle :Heartred

Alt gikk bra :Heartbigred

jeg har en levende gutt i magen:dummy:

ble så letta når jeg så hjertet dunka at jeg starta å hylgrine:angelic::hilarious:

han var litt kjip og ville ikke snu på seg så fikk ingen gode bilder annet enn av snoppen for å vise far i heimen:hilarious::hilarious::hilarious:

Vil bare si det er normalt og inne for å grue seg til ul, har gjort det hver gang og gruer meg til i morgen også...

Alt gikk bra :Heartbigred

jeg har en levende gutt i magen:dummy:

ble så letta når jeg så hjertet dunka at jeg starta å hylgrine:angelic::hilarious:

han var litt kjip og ville ikke snu på seg så fikk ingen gode bilder annet enn av snoppen for å vise far i heimen:hilarious::hilarious::hilarious:
Hurra! Så deilig å få bekreftet at lillegutt har det bra :Heartblue

Back
Topp