Jeg er redd..

babylight

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
... For at jeg forlater dere snart :-( satt i sofaen og gledet meg over mensenmurringer og litt kvalme, gikk på do og i dusjen. Og i dusjen fikk jeg rødbrunt utflod på fingrene etter å ha vært der nede og vasket meg. Gikk på do etter dusjen og da kom det mer rødbrunt utflod, mer mot den røde siden.. Jeg er 5 uker på vei, og livredd for SA :'( skal til lege på mandag og håper hun sender meg til ul uansett!
 
Off....:(
Det er jo ikke sikkert det er en farlig blødning! Krysser fingre for at det er ufarlig og at du blir betrygget og får ul og at alt er bra!:Heartred
 
Off....:(
Det er jo ikke sikkert det er en farlig blødning! Krysser fingre for at det er ufarlig og at du blir betrygget og får ul og at alt er bra!:Heartred
Takk <3 det var sånn det starta sist jeg hadde sa også, så det vekte noen minner :-/
 
Takk <3 det var sånn det starta sist jeg hadde sa også, så det vekte noen minner :-/

Forstår deg kjempegodt! Hadde ma sist, og det startet med spotting...nå har jeg spottet på og av siden før positiv test...blir stressa av det! Men samtidig prøver jeg å tenke positivt, og huske at det tross alt er veldig vanlig...Er ikke noe å få gjort med det uansett om det går galt...
 
Uff.. håper det har roet seg og at det bare er/var en uskyldig blødning <3
 
:( Håper det går bra allikevel
 
Takk alle sammen<3 det er der fremdeles, men har ingen sterke smerter. Føles ut som at jeg har hold/sting på venstre side, men bare når jeg ligger på den siden:) gleder meg så utrolig til legetime i morgen!
 
Håper det er en uskyldig blødning å att spira klorer seg fast! Sender deg en klem! ❤
 
Tusen takk, alle sammen ❤ mer brunt utflod med spor av ferskt blod i dag, og mensmurringer.. Så har et lite håp og tro på at det er festeblødning som foregår❤
 
Håper det er festeblødning og ikke noe annet!! Krysser fingrene for deg og håper alt går din vei i morra:)
 
Hvordan går d???
 
Back
Topp