Jeg er redd...

Nullenusken

Forumet er livet
Huff, føler meg ikke noe bra jeg....

For det første så har jeg helt mistet følelsen av å være gravid...
Jeg er liksom ikke glad lengere! Den lykkelige følelsen er borte!

Og i tillegg så er jeg i MØKKAFORM!!!
Skulle lage middag istad, og da måtte jeg sette meg på en stol og nærmest ligge over kjøkkenbenken mens jeg rørte i grytene, for jeg holdt på å segne om på gulvet...
Kvalm, svimmel, og er i ferd med å besvime stadig vekk....
Har også myyye menssmerter og stikninger.....
Har jo tydelig mye symptomer, men er redd for at det bare er noe jeg innbiller meg!

Skal heldigvis på ultralyd i morgen.... men i kveld er jeg helt ødelagt...
Ligger her og skjelver under pleddet på sofaen...
Er hjemme alene i kveld... gleder meg til min kjære kommer hjem.....

huff ikke noe artig d der[&:]
men alt d du føler nå er normalt, i en periode så føler man seg ikke gravide i d hele tatt, men symptomer er der.
sånn har jeg også nå, føler ikke meg gravid, men svimmel, og alt d du har skrevet.
bare ta d rolig og ikke stress. alt skal gå bra skal du se[:)]

ORIGINAL: Nullenusken

Huff, føler meg ikke noe bra jeg....

For det første så har jeg helt mistet følelsen av å være gravid...
Jeg er liksom ikke glad lengere! Den lykkelige følelsen er borte!

Og i tillegg så er jeg i MØKKAFORM!!!
Skulle lage middag istad, og da måtte jeg sette meg på en stol og nærmest ligge over kjøkkenbenken mens jeg rørte i grytene, for jeg holdt på å segne om på gulvet...
Kvalm, svimmel, og er i ferd med å besvime stadig vekk....
Har også myyye menssmerter og stikninger.....
Har jo tydelig mye symptomer, men er redd for at det bare er noe jeg innbiller meg!

Skal heldigvis på ultralyd i morgen.... men i kveld er jeg helt ødelagt...
Ligger her og skjelver under pleddet på sofaen...
Er hjemme alene i kveld... gleder meg til min kjære kommer hjem.....

Alt dette er jo typiske tegn når man er gravid og spesielt i starten...ikke for alle men for mange hvertfall...[:D] Menssmerter og stikkinga er livmorbåndene som vokser...[:)] svimmel?? Da må du ta mere jern som er vanlig når man er gravid...Få i deg nok drikke og mere mat og litt jern så vil du nok straks føle deg bedre....
Ikke vær redd venne...Dette går så bra [;)] Noen dager er bare jævelige...Kan jo tenke deg selv hvor mye forandringer som skjer på kort tid i kroppen...Vi skal jo faktisk lage et menneske [:D][:)]

Ikke bekymre deg! Det er masse hormoner som "kødder" med oss for tiden.. Jeg går i perioder rundt å føler meg irritert og sur for ingenting f.eks. Slitsomt! Er nok vanlig at følelsene svinger en del nå, så du må bare prøve å ikke tenke så mye på det [;)]

Høres ut som det er hormoner i sving her.. og det er jo sånn det skal være... håper du trøster deg med det! Dette kommer til å gå bra, skal du se! Jeg er også veldig opp og ned i humøret om dagen, blir fort litt lei meg, men jeg kan tenke meg det er ekstra sårbart for deg siden dere har prøvd i fire år. Håper din kjære er til masse trøst når han kommer hjem! Og du: du er gravid! Lykkefølelsen kommer tilbake[:)]

ORIGINAL: almara

Høres ut som det er hormoner i sving her.. og det er jo sånn det skal være... håper du trøster deg med det! Dette kommer til å gå bra, skal du se! Jeg er også veldig opp og ned i humøret om dagen, blir fort litt lei meg, men jeg kan tenke meg det er ekstra sårbart for deg siden dere har prøvd i fire år. Håper din kjære er til masse trøst når han kommer hjem! Og du: du er gravid! Lykkefølelsen kommer tilbake[:)]

Back
Topp