Jeg er på jakt etter en GOD vinterlue! Noen tips? :)

Frk KabelSatan

Elsker forumet
Hvilke vinterluer har dere til deres barn? :)

Jeg er på jakt etter den PERFEKTE vinterlua, men finner liksom ingen jeg er 100% fornøyd med.. Noen tips? :)

Gjerne Reima!

Jeg elsker Reima luene ;) Men har ikke sett de nye vinterluene ennå.

Jeg har hatt "de fleste" men havner tilbake på Reima. Kjøpte Kiwat et år, og synes de var svinedyre ift. hva man får. Synes den ble fort slaskete. Reima og Hufa er det vi bruker mest. Bruker bare hette/hjelmluer. Ingenting med snor.

eg skal kjøpe Troll:

StudentMommy skrev:
eg skal kjøpe Troll:

samme her :)

har stort sett brukt kivat luene.Eldste hadde forrige sin i 2 sesonger og den var like fin i fasongen.Men han hadde spist så fælt på fronten på den at den var blitt stygg der.

Hufa! Uten tvil! :)

vi har fra disana! sesong to med den nå,ser helt ubrukt ut,fantastisk god i ull

Vi har en finlandshette fra Reima og en med knyting som jeg kjøpte i vår på salg. 
Har også nettopp bestilt en ullfleece-lue fra Nøstebarn og den er utrolig god og myk - og kjempevarm!

Jeg kjøpte ei lue på polarn o pyret i går, den satt kjempefint på Tuva, så håper den funker i vinter også.

På nameit har de sånne fine luer i ull. Sånne med hals. De er veldig greie nå på høsten og på dager det ikke snør i vinter. Ellers så har jeg ikke funnet en vinterlue. Må sjekke markedet etterhvert :)

nostebarn har verdens beste tykke ull luer , har kjøpt 2 stk til tulla.

Back
Topp