JEG ER PÅ NETT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
endelig etter hundre år uten nett er vi her igjen!!!!! har ikke fatta hvordan jeg skal innstallere trådløst netverk igjen men.... Vi er her! Vi prøvde telenor, tele2, canal digital osv osv. Alle sa at det ikke var mulig å koble til internet her vi bor. Fikk tak i et lite firma som installerte bredbånd her hos oss. Nå går det som snus!

[:D]

Jippi, der er du jo!! Jeg etterlyste deg forrige dagen, for det var så lenge siden jeg hadde sett noe til deg

Hvordan går det med dere da? Tida vokser og blir bare vakrere og vakrere tenker jeg?! [:D]

Det er så typisk internettleverandørene å gjøre det vanskeligere enn det er...[>:]

Velkommen tilbake til oss.

wuhuuuuuuuuuuuuuu... der var du jo..!! hurra!!!!!!! håper alt går topp med dere... store klemmer fra malin og meg... [:D]

det går bra med oss nå, det har skjedd ganske mye de siste mnd, jeg skal fortelle mer senere. Nå får vi besøk av bestemor! er såååååååååååååååååååå glad for å kunne prate med dere igjen. klem fra oss

Åååhh, der var dere jaaa [:D] Har tenkt å ringe deg så mange ganger nå..
Har hatt så masse å gjøre med huset det siste og nå er det bare ca 3 uker igjen
før vi ska flytte inn [:D] Så deilig og så moro og endelig få inrede!!
(har og hatt problemer med telefonen og det j...la mobila bredbandet [:'(])
Så deilig at dere endelig har fått nett, det var på tiden! hehe..
Blir såååå glad å høre at det går bra med dere [;)]
Ååååhhh, savner dere vennen!

Klem fra meg , Wilma og lillasøster i magen

Der var du ja. Så koselig at du har nett! Hvor bor du nå da? oppdater meg litt da....har tenkt masse på dere!

KLem, M

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

ORIGINAL: Elimor

Velkommen tilbake[:D]

Jippiiii!!!! Så kjekt! Gleder meg til å få høre mer av deg fremover! [;)] Hvordan går det med Tida?

Back
Topp