Jeg er også

S

Sukkerungen

Guest
en av Februar jentene <3
Testet overraskende positivt i går å fikk sjokk.
Har to barn fra før, en på 8 år å en på 8 mndr.
Gikk igjennom en MA i mars og tok det svæært tungt.
Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke ville ha flere da men Gud ville det annerledes ;-) !!! Så venter vi altså vår nr 3 hvis alt går som det skal.
7 februar er foreløpig termin
 
Gratulerer så mye:)
Er selv overrasket, og venter nummer 3;)
 
gratulerer så spennende!
 
Gratulerer! Koselig :) Jeg er gravid med nr. 3. Trodde ikke vi skulle ha flere og så oops!…. Har veldig mange blandede følelser… ;)
 
Gratulerer! Koselig :) Jeg er gravid med nr. 3. Trodde ikke vi skulle ha flere og så oops!…. Har veldig mange blandede følelser… ;)

Tusen takk og gratulerer til deg å <3 hvor gamle er dine to?
Ja forstår de blandede følelsene. De har jeg å :p men når det nå ble sånn så gleeeder jeg meg likevel :)) elsker å gå gravid
 
Tusen takk og gratulerer til deg å <3 hvor gamle er dine to?
Ja forstår de blandede følelsene. De har jeg å :p men når det nå ble sånn så gleeeder jeg meg likevel :)) elsker å gå gravid
Mine jenter er 5 og 2 :) trvdes godt å gå gravid med de to andre. Litt usikker nå.. Føler meg så veldig gravid allerede! Magen er skikkelig oppblåst og det skifter på å verke i korsryggen og nedre del av magen. Kan ikke huske at det var sånn sist?! Regner med at kvalmen kommer snart. Kom i ca. uke 5 de andre gangene… DET husker jeg var slitsomt :) 2 mndr konstant kvalm… Blæh :p
 
Back
Topp