Jeg er ny ;)

Mrs.MoodSwing

Andre møte med forumet
Og vil med dette presentere meg selv :P

Jeg er ei gift "kjærring" på 27 år, som er full av svingninger i humøret ( haha) jeg har en flott mann (som i dette øyeblikk syter over at jeg har spist opp nacho chipsen :P ) jeg har 4 FLOTTE gutter, på snart 6 år, 4 år, 3 år og 20 mnd... og alt dette var fort gjort i en port [:)]
jeg jobber så å si ingenting akkurat nå, bare to usle dager i uka, men resterende bruker jeg med gutta :)

Fant ut på tirsdag at jeg var på vei til å bli rund og god igjen... så nå jenstår det å se hvor lenge babyen har bodd inni her, jeg tror det er ca 16 januar som er termin, men veit jo aldri (jeg surrer MASSE med mensen)

ellers er jeg full av rare ting, som dårlig humor og dårlig humør [8D]

resten avsløres etterhvert tenker jeg [;)] [8D]

velkommen skal du være.
Og lykke til med spiren.

Velkommen hit [:)]

gratulerer så masse med spiren i magen[:D]

Gratulerer så masse og velkommen inn hit til oss[:D]

ORIGINAL: JeanetteB

Gratulerer så masse og velkommen inn hit til oss[:D]

HAHA, velkommen!  I en port sier du [:-] oioi, er du en av de super effektive kvinnemenneskene kanskje? LItt sånn som hun i IKEA reklamen som strikker og har seg med mannen samtidig. Hm, 5 minutter til bussen kommer, skal vi lage et lite barn her vi står og venter, tjihi!!!

Lykke til videre!

Skal si det går unna for deg da ja! Gratulerer med spire, og velkommen til oss!! [:D]

ORIGINAL: Yava89

velkommen skal du være.
Og lykke til med spiren.

Hei Hei! Og velkommen!

Og nicket ditt var genialt! Haha! [:D]

Jeg elsker nicket mitt :P
Forklarer på det beste [;)]

haha... jente ja [;)] det hadde vært gøy, men så lenge det er friskt og raskt er det det viktigste :D

ORIGINAL: Mrs.MoodSwing

Jeg elsker nicket mitt :P
Forklarer på det beste [;)]

Haha, ja, genialt!
Det hadde passet til meg om dagen også! Idag har det vært ekstremt! haha! bra vi er flere!

ORIGINAL: Mafiapus

Velkommen hit [:)]

gratulerer så masse med spiren i magen[:D]

Velkommen inn til oss,du er nok tydligvis ganske dreven i å være gravid.hehe det føler jeg ihvertfall,jeg har to fra før av.
Gratulerer med ny spire og lykke til..

du ble vel smittet he he. fattern sier til meg at jeg ikke tåler se mannfolk før jeg er gravid så:-)

gratulerer og velkommen hit [:)][:)][:)]  beundrer mødre med mange, er selv nr 5 [;)] elsker den store familien..

Velkommern Fru Ikea!
Du er vel full i gode tips og råd!?! Med fire gutter har man vel erfaring i bøtter og spann!!!

Back
Topp