Jeg er ny her.

*Lille trille*

Blir kjent med forumet
Tenkte jeg kunne presentere meg. Jeg er nye her, men likevell ikke. Jeg har fulgt med her inne ganske lenge nå.

Har nettopp hatt mitt 4 icsi førsøk. Har og hatt 2 fryseforsøk utenom. Var på egguttak fredag 22 mai. Fikk satt tilbake 2 flotte egg mandag 25 mai, og er nå inne i denne berømte rugetiden som er såå fryktelig lang. Er nå på rugedag 6 om en regner innsettdag som dag 1.
Hadde MA uke 8+6 i fjor etter fryseforsøk. Har ikke gitt opp håpet om en dag å bli mamma. Håper spira sitter denne gangen. :)

Ønsker dere alle lykke lykke til. Måtte vi alle få oppleve den store store drømmen.

Hei på deg håper at du snart bli gravid og kan slappe av med en spire i magen.

Jeg er ikke inne i prøverør nå, har fått en liten IVF gutt på 2. IVF.
Men det blir å prøve naturmetoden eller på vanlig måte dersom du foretrekker å si det på den måten. Har ikke tilgang på søskenforsøk her er for gammel, så da må det bli privat og det har vi ikke råd til nå.
Og klokka går........men vi har uforklarlig infertilitet og vi har vært gravid på egenhånd en gang tidligere med tvillinger som enbdte i SA, så vi har et hå om at det kanskje kan funke på den vanlige måten for oss også[:)]

Hey snuppa [:)][:)][:)]
Så kos å se deg her inne. Velkommen skal du være.
Jeg krysser alt som krysses kan for dere.

Og håper vi kommer i samme terminforum, dett hadde vært topp.

Ja, her var jeg *Bobbo* Endelig kan man si ;) Håper og det. Hadde vært helt topp å vært i samme terminforum :)

Håper virkelig det lykkes for dere på egenhånd, Twinanne, vi var privat nå, og det var dyrt. Krysser alt for dere Jeg husker når du ble gravid med gutten din, var her inne å leste litt da og jeg, og jeg ble så glad da. :)

Velkommen skal du være, håper spiren sitter denne gang [:D][:D][:D]

Velkommen inn hit [:)]
Gratulerer som ruger, krysser d som krysses kan for at spira sitter denne gang

ORIGINAL: MsRose

Velkommen inn hit [:)]
Gratulerer som ruger, krysser d som krysses kan for at spira sitter denne gang

[;)]

Velkommen hit og lykke til med rugingen[:)][:)]
Håper og krysser fingrene for at du kan flytte over i termin forumet snart[:D]

Tusen takk for flott velkomst :)

Håper og jeg kan flytte over i terminforum snart. Det hadde vært helt topp. !! Har litt mensmurring i dag, håper det er for en god sak nå da.

ORIGINAL: fano

velkommen inn her[;)]for at du får positiv test.

ORIGINAL: fano

Back
Topp