Jeg er ny her

Hildemoren

Andre møte med forumet
Hei jenter...Jeg er helt ny her inne... Skal fortelle litt om meg selv.. Jeg er 23, han 24 fra bergen.Prøvd i 12pp. Har sjekket meg opp og i mente, men ingenting galt. Fikk svar på sædprøven sist uke, den viste redusert antall spermier  I dag har vi vært til legen og sendt søknad til prøverør *spennende* Så no venter jeg bare på å høre fra haukeland... Noen som vet ventetiden??

Masse lykke til jenter

Takk for det Gleder meg til å bli kjent med dere også...Jeg er egentlig veldig positiv i dag, føler at dette skal gå bra.. Hvordan får dere laget bilder og sånn under brukernavnet deres???[;)]

hei hei og velkommen inn her[:D]

gynekologen min skulle sende inn søknad i begynnelsen av januar i år,men har ennå ikke hørt noe fra de[&:]
og har noklart på den tiden å tatt to forsøk privat i haugesund[:)]

håper virkelig du slipper å vente så lenge[:)]

Oiii så lenge  Er ikke det veeldig rart..??Ikke hørt noe enda?? Er det i bergen du har søkt??Uff no ble jeg litt bekymret

Får hååååpe og for at det går fort...

Ønsker sånn en liten

Velkommen inn hit[:)]

Tilhører også Haukeland. Men nå er det over et år siden vi startet prøverørsprosessen, så vet
ikke hvor lang ventetiden er nå for tiden. Var vel ca 6 mnd, mener eg.
Men vi var litt heldige. Syns det gikk litt lang tid før eg fikk svar på når eg skulle få forsamtalen, så
eg ringte for å høre. Og da hadde de fått en avbestilling og eg kunne få komme på forsamtale
allerede over helgen da[:)] Begynte da på prosessen i den syklusen eg fikk etter forsamtalen[:D]

Måtte dessverre ha 3 forsøk da før vi endelig nå fikk klaff.[:)]
Du er i gode hender på Haukeland, veldig snille folk der.

ORIGINAL: Cici03

Velkommen skal du være [:)] Her er det en kjempe flott gjeng [:)] Gledermeg til å bli kjent med deg [:)]

Heisann. Velkommen inn til oss. [:)][:)][:)]
Spennende prosess dere er igang med nå.
Håper dere får svar raskt og får kommet igang.
Bare å spørre og grave, vi svarer så godt vi kan.

Klem.

Hei og velkommen[:D][:D][:D]

Du går ei spennande tid i møte. Det er ein fantastisk gjeng med jenter her inne, så da e berre å spør om alt du kan tenka deg[:)]

Ang bilder og sånn i signaturen, så ligger det oppskrift på test-forumet. Bilder under brukernavnet legger du inn på min profil og under avatar.

Lykke te vidare[:)][:)][:)]

Hei hei og velkommen inn hit[:D]
Er ein spennande prosess dåke går i møte[;)] Sjøl høyre eg til Haugesund sjukehus, og ventetida der er ca 2-6 mnd trur eg. For oss tok det rundt 3 mnd fra søknad blei sendt og til me fekk forsamtale!
Får håper det går noko sånt for dåke også[:)]

Blir spennande å følga deg vidare, masse lykke til[:D]

Tusen takk for hyggelig svar alle sammen [:)] Hvor lenge ventet dere etter forsamtalen da???

Er så giret jeg, tror jeg må roe meg litt ned...Er jo så leeenge til enda...Men men...

Velkommen inn til oss[:)]
Vi er en hælig gjeng med jenter her inne, så det er bare til å spørre...[:)][:)]
Håper du slipper å vente leng, kan jo høre du oxo om de har en avbestilling[;)]

Hei hei!
Vi var til gynekolog i januar 07, var til forsamtale i mars 07, oppstart medisiner i mai-07, uttak og innsetting av egg i juni 07 - og så kom Helle i mars-08 [;)][;)]

Men tor vi var heldige med å få komme til.. for jeg ringte til Haukeland før jeg fikk brev om forsamtale, og damen i tlf mente jeg ikke kom til før sommeren... men det gjorde vi jo [:D]

Ønsker deg masse lykke til i prosessen[;)]

ORIGINAL: *Vilja*

Tusen takk for hyggelig svar alle sammen [:)] Hvor lenge ventet dere etter forsamtalen da???

Er så giret jeg, tror jeg må roe meg litt ned...Er jo så leeenge til enda...Men men...

Vel, me fekk brev om forsamtale i september. Fekk då time i oktober, i slutten av oktober fekk eg starte med Synarela nasespray[:)] Så me var veldig heldige å fekk begynne den syklusen eg hadde når eg var til forsamtale. Fikk TR 2 dager før me skulle inn på forsamtale[8D] Ikkje så veldig kjekt med den innvendige ul'en da kan du si[8D]

oki [:)] Når søkte dere da??? Spennende dette...Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til med no når jeg går å venter.... Klarer jo ikke tenke på annet...

Er du fra bergen du også?Hører til haukeland??

Velkommen her i forumet!!![:D] (Jeg er ganske ny jeg også) Da jeg stod på venteliste i Haugesund ringte jeg avd for å forhøre meg om når jeg kunne reine med å bli innkaldt. Jeg jobber selv i helsevesenet og vet at det av og til kan klysse seg til med papirene, det kan derfor være lurt å kjekke om de har fått henvisningen din!! Jeg vet at per i dag er det ikke så lang vente tid i Haugesund. Det kan derfor være lurt å kjekke ut hvor lang vente tid det er i Bergen. Du har fritt sykehus valg, så det kan være lurt å velge det sykehuset som har kortsest vente tid. Lykke til[:D]

ORIGINAL: *Vilja*

oki [:)] Når søkte dere da??? Spennende dette...Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til med no når jeg går å venter.... Klarer jo ikke tenke på annet...

Er du fra bergen du også?Hører til haukeland??

Spes.gyn som eg gjekk til sendte søknaden i august. Eg var utolmodig, og ringte inn i midten av august, men var lite info å få tak i der. Dei lurte einaste på kor høg og vekto mi var. Å så om eg ville væra med på prosjekt der eg skulle gå på metformin i vente på prøverør. Men takka nei til det da, siden eg alt har prøvd det før.
Men, back to this, ja, sendte søknaden i begynnelsen juli, fekk svar 4.sept[:)] Og forsamtal 7.okt[;)]

Eg høyre til Haugesund sjukehus[:)] Kjeme frå Stord[:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Heisann. Velkommen inn til oss. [:)][:)][:)]
Spennende prosess dere er igang med nå.
Håper dere får svar raskt og får kommet igang.
Bare å spørre og grave, vi svarer så godt vi kan.

Klem.

Tusen takk for det...[:)] Ja det blir jammen spennende... Både gruer og gleder meg....Tenkte å vente litt også ta kontakt med haukeland og høre hvordan ventetiden ligger ann...Hååååper at det ikke er så lenge..Kjenner jeg får vondt i magen av å tenke på det[&:]

Back
Topp