Jeg er ny her

Hillda

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.
Jeg er ny på disse sidene.Mitt første innlegg.
Jeg har to barn,og nå vil vi prøve en siste.
Er helt sikker på at jeg hadde EL på tor/fre som var,var selfølgelig da sammen med mannen.
Nå i ettertid stikker det litt i siden nede ved eggstokken,og har litt mens murringer.
Er det et dårlig eller bra tegn?Noen med erfaringer?
Takk for svar.

Heisann Hillda!

Velkommen hit skal du være, håper virkelig du blir å trives! Her er det en kjempe gjeng [:D]

Ang det du lurer på så er jeg ny gravid som du ser på tickeren min, å jeg har kjent en del av det du beskriver. Men nå hadde jeg en litt uvanlig start på svangerskapet åsså da, men blødninger og mensen smerter. Så jeg er nåkk ikke den rette til å svare!

Men nå i dag når jeg vet at alt er ok, så kjenner jeg fortsatt litt stikking der nede. Så det kan jo hende at du har en liten spire på lur [:D]

Lykke til i alle fall!

Klem fra Kathrine

Velkommen skal du være [:D][:D] Jeg krysser fingrene for at det er en liten spire du kjenner [:D]

hei å velkommen hit...
lykke til med prøvinga...
jeg hadde "mensmerter" lik etter EL da jeg ble gravid...
litt øm og rar nederst i magen

Velkommen håper at du koser deg her [:)]

Hei og velkommen hit[:)]
Lykke til med prøvingen[:D]

Hei!

Velkommen[:)] Hvilken prevensjon hadde du? jeg hadde spiral, og etter første el hadde jeg også masse mensmurringer, kjente konstant stikkinger.. men jeg er ikke gravid.. Foreløpig!

MEN, det er jo et graviditetssymptom også, så det er jo godt mulig det har klaffet for deg!

Uansett, ønsker deg masse lykke til med prøvingen[:)]

Hei Hillda!!

Velkommen hit!! Kan dessverre ikke svare på spørmålet ditt, annet enn at alt er mulig! Har skjønt at alle har ulike symptomer, og noen kjenner ikke noenting, så det er vanskelig å si sikkert om du er gravid!

Ønsker deg lykke til !!

Klem, M

Back
Topp