Jeg er ny her jeg

JeanetteR

Gift med forumet
Heisann [:)]

Jeg har omsider kommet meg inn her, skjønner ikke opp ned på noe her, men det blir vel [8|]
Er førstegangsfødende i mars og har allerede vært til ultralyd pga blødninger. Alt så flotters ut, og jeg har jo selvfølgelig (som alle dere andre her) verdens søteste lille "nurk" i magen [;)]
Er det noen fra Møre og Romsdag her? Molde eller Kristiansund? [;)]

Ikke vet jeg om jeg fikk til denne terminkalkulatoren heller, kanskje jeg trenger litt hjelp [:)]

Hei Hei! Og velkommen til deg!
Vi er blitt endel fra møre og romsdal her inne nå.. Selv er jeg fra Ålesund, men det er vel to fra molde iallefall, og ei fra kr.sund? (som jeg har fått med meg, mulig det er fler altså!!)

Kommer ikke fra Møre og Romsdal, men ønsker velkommen hit[:D]

Velkommen kjære Jeanette [:)] Lykke til, dette her SKAL gå bra [;)] Glad i deg <3

Heihei og velkommen hit[:D] Jeg kommer fra kr.sund;) Hvor kommer du fra da??

Jeg kommer fra Batnfjorden, så ikke så veldig langt unna deg da Christina[;)]
Formen har ikke vært så mye å skryte av akkurat, men nå letter det en del og jeg har dager jeg ikke er kvalm i hele tatt Det er vel uansett verdt det [:D] Jeg har også hatt noen blødninger de siste to dagene, men etter gyn.ul i dag så ble det konkludert med at alt såg veldig bra ut og jeg fikk med meg bilde av den lille "drua" som låg på rygg med føttene i været [:)] Jeg ble så overraska over hvor mye vi fikk se på skjermen, hode, kroppen, føttene og hjertet som tikket. Det varmet godt i mammas hjerte ja, etter noen dager med fortvilelse og engstelse

Takk Silje, du er god å ha! Glad i deg også [:)]

Jeg er ikke fra den delen av landet du etterlyser, men tenkte jeg skulle ønske deg velkommen, og lykke til[:)]

velkommen hit, og masse lykke til i svangerskapet[:)]

Velkommen inn hit [:D] Er fra M&R, men bor ikke der nå [;)]

velkommen skal du være og gratulerer med spire i magen

gratulerer så masse med spire og velkommen inn hit til oss [:D]

Grattis og velkommen inn hit! [:D]

Back
Topp