Jeg er ny her idag og derfor lager jeg min egen tråd... Vet ikke om noen har spurt om det samme tidligere ;) Når forteller dere om graviditeten???

closetta

Flørter med forumet
Og dere som har barn fra før,når forteller dere at det ventes søsken??

Denne gang har jeg kun sagt til de aller nærmeste at vi venter og sønnen vår på 4 vet ikke noe ennå... Tenkte å vente lengst mulig så ikke ``svangerskapet`` blir så langt for han.....
Med forbehold at ikke magen eser i rekordfart da ;)

Hehehe, det må være tidenes lengste overskrift på bv!
Velkommen hit og gratulerer med spira!

Vi har fortalt det til alle vi vil fortelle det til. Gutten vår på snart 3 fikk vite det tidlig fordi jeg ikke er i storform og vi ville gjerne dele gleden med han. 
Nyheten har vi fortalt litt etter litt ettersom det har passet oss. Egentlig hadde vi planer om å ikke si noe så tidlig, men vi er dårlige på å holde bra ting for oss selv

Jeg så det ;) Ups!! Jeg var på Dinbaby for 4-5 år siden og da var det normalt med lange overskifter.... Da vet jeg det til nestegang jeg skal spørre om noe

Men takk for velkomsten,her må jeg bare prøve meg frem!! :)

Vi måtte fortelle det ganske tidlig (uke 6) fordi jeg var i så dårlig form og det var vanskelig å holde det skjult og å la være å snakke om det i nærvær av barna ;-)

Hei og velkommen

Vi fortalte det relativt tidlig til nærmeste familie og venner. Resten venter vi med til etter uke 12. Passerer uke 12 den 28 mars, så mulig 1 april er en fin dag til å sprekke nyheten ;)

Toneliza skrev:
Vi måtte fortelle det ganske tidlig (uke 6) fordi jeg var i så dårlig form og det var vanskelig å holde det skjult og å la være å snakke om det i nærvær av barna ;-)

Samme her :)

Vi prøver så godt vi kan å holde nyheten for oss selv frem til uke 11-12 emoticon

Vi har ikke fortalt det enda. Blir å fortelle det etter UL 27 mars:-) jeg er da 11 uker på vei.

Storebror er ikke så stor ennå, så han skjønner ikke noe av det.
Besteforeldrene fikk vite det i dag, pluss at mine nærmeste kollegaer og våre 3 nærmeste vennepar vet det :) Så begynner å bli en del!

Vi har fortalte det litt etter litt, 8+1 etter ultralyden gikk vi helt offentlige, da visste allerede alle de nærmeste om det, så når alt var bra og det var ca 97% sjans for at det skal gå bra havnet nyheten på fb... 

fortalte det ca like tidlig sist! 

Storesøster her er 17 mnd, så vi har fortalt henne det men hun aner selvsagt ikke hva vi prater om hehehe 

Fortalte ganske tidlig (uke 5) til svigerfamilien og nærmeste venninner(uke 6), pga sjukemelding og svigers som nærmaste nabo. Mine foreldre fekk vete det i vinterferien når eg traff di, for eg var så dårlig at det gjekk ikkje an å skjule det. Besteforeldrene våre fekk vete det i ca uke 9. Alle andre får vete det itte uke 12 ca.

Jentungen skal få vite det etter uke 12, men usikkert på kor masse hu forstår..

Har fortalt det til barn, venner, familie (de nærmeste) Er ikke hemmelig mere men jeg buser ikke ut med det til hvem som helst om vi ikke er inne på temaet De som vet det sier det vel til andre som igjen sier det osv....men jeg kommer ikke til å offentlig gjøre det som feks på facebook før etter det ordinære ultralyden.

Back
Topp