Jeg er nedprioritert

Looney

Forumet er livet
VIP
til fordel for fotball VM[X(][:o][:'(][:@]

Vi har barnefri frem til torsdag for Nicholas er på tur til Hunderfossen med farmor og farfar. Ergo masse tid til kjærestetid - men hva skal samboeren?? Se fotball VM med kompisser. Det skal bli fortreffelig når VM er over...  Jeg har fått tilbudet om å være med, men kan spare meg for gutter, øl og fotball for å være helt ærlig[>:]

[:'(]

jeg synes du skal gi kjæresten din en omgang når han kommer igjen.. [;)]
også plage/tirre på han og si at mer kommer om han tar se en dag fri fra VM. Hvorfor se det når Norge ikke kvalifiserte seg til VM en gang... [;)]

skal love deg at han hører fort då

Hann har kommet hjem og ser på Fotball Vm dritt på tv. Jeg prøver være sure suresen men det funker dårlig[&:][:D]

Vi kan viss gjøre kjæresteting til neste uke - særlig om det blir noe av.. Sa til han at jeg er nedprioritert og på 5 plass på listen over viktige ting. På de fire plassene over meg står de fire siste VM kampene[&:]

Uææææhhhh - godt det kun er VM hvert fjerde år!!

Har prøvd meg med argumentet om at Norge ikke er med osv, men det bryr visst ikke han seg om. Norsk fotball er nemlig dårlig og kjedelig. Jeg synes jo det er mye mer spennende når Lillestrøm spiller i Eliteserien[:D]

ORIGINAL: Looney

Hann har kommet hjem og ser på Fotball Vm dritt på tv. Jeg prøver være sure suresen men det funker dårlig[&:][:D]

Vi kan viss gjøre kjæresteting til neste uke - særlig om det blir noe av.. Sa til han at jeg er nedprioritert og på 5 plass på listen over viktige ting. På de fire plassene over meg står de fire siste VM kampene[&:]

Uææææhhhh - godt det kun er VM hvert fjerde år!!

Har prøvd meg med argumentet om at Norge ikke er med osv, men det bryr visst ikke han seg om. Norsk fotball er nemlig dårlig og kjedelig. Jeg synes jo det er mye mer spennende når Lillestrøm spiller i Eliteserien[:D]

eeeh ja..
ta å si at han må prioritere no, for når nr to kommer så blir det ikke tid til sånne kjæreste ting..
si slemme mann..
hilsen gravide bergenseren på andre enden her!!!

Back
Topp