Jeg er med!

Real

Gift med forumet
Det lyste GRAVID i displayet idag morges. Bestemte oss i januar for å begynne å prøve, men det var først nå i mars vi undersøkte når sjangsene var størst. I mellom 15 og 20 mars var best. Og det ser ut til at det ble full klaff på første forsøk. Skjønner ikke helt at det er mulig, men vi er overlykkelige, spente, redde, nervøse og glade på samme tid. Er 5 uker på vei nå, og har termin 11 januar. Håper dette går bra!

Vi har bestemt oss for å si det til foreldrene våre, søskene våre og et vennepar som er i 11 uke nå. Jeg og min søster har et veldig spesielt forhold, så jeg måtte bare si det til henne med det samme. Jeg jobber natt på et sykehjem og når samboern ringte for å si godnatt fortalte jeg at jeg hadde sagt det til henne. Han ble ganske sur og syns det var dumt at jeg fortalte det til henne før vi hadde sagt det til foreldrene våre. Nå sitter jeg her og er litt lei meg, for jeg gledet meg sånn over å fortelle det til " tante", men det ble jo litt ødelagt av at han syns det var så dumt.. jaja..bagatell sikkert.

åkke som, skal jeg ta en ny test etter at jeg har sovet etter nattvakt i mårra, og håper det står det samme som idag.

Gratulerer til alle andre her inne:)
 
Gratulere me spiren i magen å velkommen inn hit
 
Gratulerer med spiren
 

Gratulerer med spiren :-)
 
Gratulerer med spiren :D
 
Oi, så moro! :D Gratulerer så mye! Jeg er ,på søndag, 5 uker underveis. Vi klarte det også på første forsøk og da testene lyste positiv så ble vi super sjokkerte, kunne ikke fatte og begripe at det var sant... Me det var det altså ;)

Gøy å høre om flere med samme hellet :D
 
Det sto gravid igjen, og nå har jeg fått time til lege på mandag. :) Er nervøs om om dagen, og tenker ikke på annet, gjør ikke annet enn å lese på og om alt som fins om graviditet. Er mitt første svangerskap, og kan nesten ikke vente til 12 uke, da faren for å miste er mindre. Min far hadde sykdommen hemofile ( bløder), og dvs at jeg er bærer av sykdommen. Det er 50% sjanse at min evt sønn får sykdommen og 50 % sjanse for at min evt datter blir bærer. Sykdommen smitter bare over til gutter. Har lest mye om dette nå, og leser at man blir fulgt tettere opp når man er bærer av en sånn sjelden sykdom. Så selv om jeg bare er i uke 5+2, velger jeg å dra til legen. Noen som har erfaring med dette? Takk for alle gratulasjoner:)
 
Gratulerer så mye  :)
 
Back
Topp