Jeg er mamma!!

LilleNea

Elsker forumet
Marslykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Har sladrevenn, men med app på tlf går det greit å legge inn selv..

12.04 kl.12.04(!!!) kom vår vakre lille jente til verden! :) 3465 gram og 47 cm lang. Fødselen startet heldigvis av seg selv, så slapp å bli satt i gang.. Hun var ei stor å fin pie til å komme en måned før termin! Mye pga diabetesen min også det da..

Våknet med rier i 1 tiden på natta, åpningsfasen gikk relativt fort. En himmel å komme til pressriene! For en fantastisk følelse å få henne ut!! Alt det vonde er glemt :) har fått verdens beste lønn for strevet..

Hun har ligget nede på barneavd i natt, for observasjon av hennes eget blodsukker.. Mamsen fikk seg et par tabletter å sove på, og har sovet godt, tross andre babyer gråtende rundt meg.. Har savnet henne stort. Men godt å få slappe av etter netter uten søvn. Nå skal jeg spise frokost, og ned å kose igjen :)

Er så glad for å ha det overstått! Men hadde aldri sett for meg å få en aprilbaby, men helt greitt å slippe ventetida til termin :)

Lykke til fremover alle sammen!! Gled dere :) :)
 
Gratulerer så mye med vesle jenta di :) Kos dere og nyt barseltiden :)


Venter en liten jente i mai <3
 
Gratulerer så mye :)
 
Så koselig!!! :) gratulerer så mye! :) du er heldig du :D
 
Sniker fra april forumet. Gratulerer så masse!!:)
 
Åhh :) gratulerer så mye :) er bra det er noe positivt med diabetesen da ;) for håpe hennes verdier er fine og normale :) kos dere kjempe masse :)
 
Gratulerer så mye med lille jenten din!! Kos deg massssse!! :)
 
Back
Topp