Jeg er livredd hver kveld!

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hver kveld når jeg er på vei i seng,så ligger jeg og tenker og er livredd for at noen skal bryte seg inn her!
Får nesten angst av og tenke på det. Jeg ligger nermest ytterdøren og adrian i enden av gangen. Så tenker at vist noen bryter seg inn så rekker jeg ikke løpe inn til han i tide før de ser meg. Tenker alt mulig rart. Skjønner det ikke. Døren er jo låst og alt,men jeg ligger og vrir meg i over en time før jeg får sove fordi jeg tenker på det hele tiden. Er bare noe jeg plutselig har blitt redd for uten grunn[8|]
Var bedre før da jeg var redd for spøkelser for det var jo veldig usansynlig at jeg ble tatt av et spøkelse liksom. Men nå tror jeg liksom virkelig at noe kommer til og skje. Helt teit,men jeg får det ikke ut av hodet[&:]

Uff, vondt å vere redd i sin eigen heim.

Sett ein ekstra lås i døra så føler du deg kansje litt tryggare?????

ORIGINAL: jonesie

Uffda. Er ganske sykt, for her er det ingen big deal om man glemmer å låse dørene en natt... selv om vi passer på da! Du får flytte lenger ut på landet [;)]
Jeg bor ganske langt ute på landet egentlig og er litt vanskelig og se huset for er ikke et sted man bare går forbi liksom. Jeg vet jo egentlig at jeg er trygg,men allikavel har jeg en kjempekkel følelse..

Vist du er så redd. kansje det hadde hjelp med en alarm da hører du jo fort om noen kommer inn.

ORIGINAL: @dnim

Tror ikke jeg gjør det..Vil ikke bli enda mer paranoid liksom. Prøver og ikke gjøre noe med det for vist jeg gjør det vet jeg at jeg blir enda reddere for da blir det mer virkelig liksom..Skjønner? hehe.

huff, kan ikke være lett. er selv livredd hver gang jeg blir alene.
Men det er ikke for at noen skal bryte seg inn eller noe sånt, her spøker det..
Tror iallefall det, er så mye uforklarlig som skjer her..

forstår deg kjempe godt, jeg fikk instalert smek lås på ytterdøren jeg, så har jeg en grotesk tykk dør inn til leiligheten min.... hihi

Før det hadde jeg sikkerhetslås.

uff vet godt hvordan du har det, bodde i oslo tidligere og da var soverommet rett ved inngangsdøren og lå å stirra på det vinduet helt til jeg sovnet av utmattelse. Noen ganger måtte jeg inn i stua og legge meg, hjalp litt. Det var vel den eneste plassen som jeg virkelig hadde vondt for å sove om natten fordi jeg var engstlig, nå er det mye bedre. Men så har jeg jo anskaffet meg en diger svart hund da.

(ikke at jeg tror det hjelper noe særlig... han finnes ikke farlig og er den største pysa i verden. Når jeg var gravid med tulla, høygravid og lå å sov utpå, så kom plutselig hunden oppi senga og var kjemperar, skulle helt inntil meg. Forstod ingenting jeg. Etter en stund kledde jeg på meg og skulle gå ned for å lage frokost, men bikja stod bare øverst i trappa og glodde, ikke søren om den kom etter meg. Forstod ingen ting jeg, før jeg kom inn i stua og der stod to eletrikere og monterte brannvarslere... Så pysa stakk opp i senga til en høygravid, (tunghørt), kvinnemenneske for beskyttelse...)

Å jeg vet AKKURAT hvordan du har det!
Samme er med meg. har helt angst mot at det kommer noen inn om natta.
Ligger å lytter til alt, og blir redd av alle fremmedlyder, eller hvis jeg hører en bil som stopper på utsiden.
Uff det er så slitsomt! så: Jeg føler virkelig med deg.
Jeg å tror det kommer til å skje, en eller annen gang.det skje jo så mye her nå. Ligger også å vrir meg en time før jeg sovner.
Æsj, håper det gir seg, det er så skummelt.

Å spøkelser er jeg ikke redd, hehe de er jo snille! [:D][;)]

[:D][8D][:D]

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg er likedan, derfor skaffet vi oss alarm som er koplet opp mot Securitas. Jeg har en fjernkontroll til panelet, og da sikrer jeg øverste del av huset om natten, ( vi har soverom i kjeller etg. ) Dette har roet meg veldig. For det første våkner man ganske fort hvis alarmen går, og samtidig vet jeg at det tar kort tid til Securitas er på tlf. ( tar max 2 min før de ringer )

Skaff deg en halvstor hund!! Vi har en amstaff, og her hadde nok ingen turt å bryte seg inn nei! [:D] føler oss 100% trygge på at den beskytter oss!

signerer. har du opplevd noe som tilsier at det er "normal" reaksjon for deg?

'
i e foreløbig bare redd mørket å gjenferd håpe det går bort eller at d ikje bli nåkka anna!

Anbefaler å montere alarm... Det koster noen kroner pr mnd, men det er absolutt verdt det... her føler vi oss mye tryggere etter å ha fått alarm som står på om natten...

Takk for råd folkens[:D] Tror jeg bare skal prøve og ikke tenke så mye på det.
Får satse på de går til de som bor oppe først[X(][8D]

Back
Topp