Jeg er livredd fugler....

PrinsessaMi

Gift med forumet
Har satt opp verandadøra nå. Gubben har hengt ut fuglemat på verandaen og jeg er livredd de ska komme inn!!!!!!

Jeg er ikke redd fugler så lenge de holder seg ute, men hvis de kommer seg inn. Da hyler jeg. Hehe

Jeg er også livredd fugler.
Var det ikke før,men ble skikkelig skremt under studie tiden når jeg bodde i Trondheim.
For der bygget måsen reir i midt byen og om du var så uheldig å gå forbi reiret under klekke tiden så fikk du som ørene flagret.
Sint måser som stupet mot deg i et villt måse skrik...ikke hyggelig.
Etter dette så er jeg nokså skeptisk ja!!!

Jeg er redd for småfugler... drømte en gang at jeg fikk en fugl i huet, med nebbet stikkende inn i bakhuet mitt[&:] - etter det har jeg vært litt skeptisk ja...!

ORIGINAL: TonjeSinMamma

ORIGINAL: Isabelles mamma

Jeg er livredd måker!
De har angrepet meg FIRE ganger! De er ute etter meg. Vet det bare.

De er ute etter min bestemor og...[8D] De gjør fra seg på henne og har angrepet henne flere ganger...[&:]

Måker er ikke no særlig, nei!!! Hyler og skriker, og er ikke redd i det hele tatt[&:] Og når en skal skremme de vekk, er det en selv som blir skremt[:'(] teite dyr altså.

ORIGINAL: TinkaNussi

[8|]de biter ikke, de flyr absolutt ikke inn i hus.[8|] de er mye mere redd deg.

Åjoda, de kommer inn... hihi...

har hatt inne jeg...

ORIGINAL: TinkaNussi

[8|]de biter ikke, de flyr absolutt ikke inn i hus.[8|] de er mye mere redd deg.

syns de er skumle jeg... Er vel pga. størrelsen...[:)]

ORIGINAL: Isabelles mamma

Jeg er livredd måker!
De har angrepet meg FIRE ganger! De er ute etter meg. Vet det bare.

de er sikkert organisert!!!!!!!!!   har du sett hønsefarmen?

Back
Topp