Jeg er litt usikker..

Frøkna17

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Angelica har hostet i et par dager nå, men det høres nesten ut som at hun gjors på [&:] 
Men så blir jeg usikker på om det faktisk er noe. Vi har katt så hun kan jo være allergisk? Eller at det er noe som plager hun i halsen.. Hmm.
Hva ville dere gjort? [8|]

Oliver har lekehostet lenge, nå er han forkjøla så hosten er helt annerledes. Her later han som han hoster om han hører at vi også hoster.
Ville sett det en noen dager for å se om det forverrer seg, og så kontaktet lege/hs å høre ha de mener, og ta prøver for å utelukke allergi.

Da Oliver holdt på på det verste med lekehosting var jeg veldig i tvil, men skjønte etterhvert at han hermet etter oss andre.

ORIGINAL: Sorland

Oliver har lekehostet lenge, nå er han forkjøla så hosten er helt annerledes. Her later han som han hoster om han hører at vi også hoster.
Ville sett det en noen dager for å se om det forverrer seg, og så kontaktet lege/hs å høre ha de mener, og ta prøver for å utelukke allergi.

Da Oliver holdt på på det verste med lekehosting var jeg veldig i tvil, men skjønte etterhvert at han hermet etter oss andre.

Okei [;)] Får høre på det et par dager til. Hehe. Høres mest lekete ut egentlig!

Sarah hadde også en periode da hun var fæl til å hoste, men hørte godt at det kun var "på lek".. En meget god måte å få oppmerksomhet på[;)] Hehe, når hun har syk hoste høres det ganske annerledes ut.

Back
Topp