Jeg er litt urolig

LilleLina

Elsker forumet
Begynte å tenke litt over søvnen til lillegull etter at Milla1986 startet en tråd ang søvn igår..
så jeg skreiv ned igår og idag..
Igår sov han tilsammen 7 timer på dagen, for å sovne 23.00 og sov helt til 9.30 idag.

Idag har han i tillegg hatt et måltid mindre enn vanlig og sovet mellom alle måltidene..
Jeg vekket han til et måltid idag, og han sov videre med en gang det var tomt i flaska [&:]
Er det mulig liksom?

Vet det er mange av dere som sliter med lite søvn [8|]
Jeg sover ikke så mye jeg heller.. for jeg sitter som regel å venter på at han skal våkne
men nå er jeg rett og slett litt urolig for at gullet mitt sover for mye [&:][8|]

Lillegull her kan ha noen dager innimellom som hun sover mere enn vanlig. Helsesøster sa det var helt normalt at de hadde sovedag. Da kan hun også hoppe over et måltid. Men så lenge det ikke varer over flere dager, og hun er blid og fornøyd når hun er våken så er det nok ikke farlig. Men er du bekymret så kan du ta kontakt med helsestasjonen for å høre.

ORIGINAL: tamlin77

Lillegull her kan ha noen dager innimellom som hun sover mere enn vanlig. Helsesøster sa det var helt normalt at de hadde sovedag. Da kan hun også hoppe over et måltid.
Men så lenge det ikke varer over flere dager, og hun er blid og fornøyd når hun er våken så er det nok ikke farlig. Men er du bekymret så kan du ta kontakt med helsestasjonen for å høre.

Ja du sier noe der..
Gjerne jeg og burde tatt meg et sovedøgn [8D]

ORIGINAL: LilleLina

ORIGINAL: tamlin77

Lillegull her kan ha noen dager innimellom som hun sover mere enn vanlig. Helsesøster sa det var helt normalt at de hadde sovedag. Da kan hun også hoppe over et måltid.
Men så lenge det ikke varer over flere dager, og hun er blid og fornøyd når hun er våken så er det nok ikke farlig. Men er du bekymret så kan du ta kontakt med helsestasjonen for å høre.

Ja du sier noe der..
Gjerne jeg og burde tatt meg et sovedøgn [8D]

Hadde vært sinnsykt godt, men blir jo til at man sitter å venter på at mini skal våkne. Legger man seg, så våkner de vel så fort vi har lukka øynene[:)]

Fikk også beskjed om sovedøgn, er vist normalt![:)]

Men skjønner tankene dine, å bra du følger med[:)]

"normalt" skal de sove 2-3 timer mellom måltidene. Står det i en baby bok jeg har. Og om de sover 5-6 timer om natta kalles det at de sover hele natten. Men som andre sier her er det normalt at dem har sove dager :) her sover jenta mi nesten heletiden! Våken for mat og stell. Hun er 6 uker til mandag. Er jo det babyer gjør. Sove, spise, bæsje, sove.... Osv :p

ORIGINAL: MilliVanilli

Fikk også beskjed om sovedøgn, er vist normalt![:)]

Men skjønner tankene dine, å bra du følger med[:)]

Den siste uken har han vært så mye våken og pratet masse..
og plutselig sover han HELE tiden..
Men da er det vel som dere sier, retten og sletten et sovedøgn [:)]

Sovedøgn er helt greit sa HS, bare det ikke ble mange på rad[:)]

Back
Topp