Jeg er litt glad i dag jeg!!!!!

nettemor

Forumet er livet
Jippi, for jeg har hele tiden vært så engstelig med tanke på å gå over tiden, så jeg har snakket med jordmor og lege om dette, så jordmor har sendt en lang henvisning til sykehuset om mine bekymringer og at jeg ønsket en UL til.

De sier at de skal nå prøve å unngå at jeg skal gå lenger enn til termin dato, om jeg ikke føder før da selvfølgelig, noe det er lov å håpe på he he[:D]

Så nå skal jeg til sykehuset om en uke for samtale og for UL så de skal se hvor stor han er nå, så skulle vi ta det derfra, evt, om jeg kunne bli satt i gang litt før eller no...

Føler meg myyyye roligere nå , da har man på en måte en ca dato å forholde seg til[:)]

Og da er det lov å være litt glad[:D][:D]

Så godt å høre. [:)] Så bra for deg at du slipper å gå og være bekymret [;)]

Godt å føle man blir hørt[:)] Gode jordmødre kan gjøre hele tilværelsen myyye lettere!!!

Jeg har også overlesset jordmor med alle mine bekymringer i dag, og hun tar i mot... Skrevet i papirene mine at jeg er redd for å føde på overtid, og går jeg over får jeg veldig mye oppfølging på sykehuset. Har time til ul om en mnds tid, og da skulle jeg ta det opp med legen "min", og han er kjempegrei[:)] Men ble også tryggere når hun sa jeg fikk tett oppfølging ved overtid, vil jo fødselen skal starte sjøl da helst[:)]

Hun sa bare at de vil ikke sette i gang om det ikke er modent, for da vil det ikke virke... Etter tre forsøk blir det keisersnitt, og det vil jeg ikke ha. Så er jeg moden er det lettere å bli satt i gang. Så vi får kjøre på med akupunktur her[:D]

Så bra da. ÅÅÅ gleder meg sånn på dine vegne.Nå slipper du ihvertfall å gå over tiden. Det er jo positivt.
Så kan jeg kidnappe ungen din litt [;)]

fint det nettemor.

Det var godt å høre!!!! [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] Ble glad på dine vegne jeg, du har jo ikke akkurat hatt drømmesvangerskapet.....

Jeg er livredd for at det kan skje noe om jeg går over tiden, jeg bli rett og slett driit stressa av det, og jeg er redd for fødselen i utgangspunktet.Jeg vet at det er mange som går over tiden, men jeg føler meg utrygg med det.
Vet ikke om man kan kreve det sånn uten videre, men nå har jo ikke jeg nevnt her alle tingene som jordmor har skrevet i brevet til sykehuset, men det er ikke alt man vil legge ut om heller her inne...

ORIGINAL: Tammis

Er kanskje ikke helt med jeg, men hvorfor vil du ikke gå over tiden?
Kan man bare "kreve" å ikke gå over?

Hi hi, ja da kan du hvertfall få se han, men kidnappe ehhh?? vet ikke helt jeg, vi får se om det blir en skrikerunge først he he[:D][:D]

ORIGINAL: miri23

Så bra da. ÅÅÅ gleder meg sånn på dine vegne.Nå slipper du ihvertfall å gå over tiden. Det er jo positivt.
Så kan jeg kidnappe ungen din litt [;)]

Det er greit vettu, takk skal du ha[:)]

ORIGINAL: nettemor

Jeg er livredd for at det kan skje noe om jeg går over tiden, jeg bli rett og slett driit stressa av det, og jeg er redd for fødselen i utgangspunktet.Jeg vet at det er mange som går over tiden, men jeg føler meg utrygg med det.
Vet ikke om man kan kreve det sånn uten videre, men nå har jo ikke jeg nevnt her alle tingene som jordmor har skrevet i brevet til sykehuset, men det er ikke alt man vil legge ut om heller her inne...

Er kanskje ikke helt med jeg, men hvorfor vil du ikke gå over tiden?
Kan man bare "kreve" å ikke gå over?

Oki. Jeg måtte bare spørre.
Masse lykke til

Er jo kjempe bra så slipper du stresse med tankene dine på det.

Ja føler jeg kan slappe litt mer av nå, deillig[:)]

ORIGINAL: Linni

Er jo kjempe bra så slipper du stresse med tankene dine på det.

Ikke gru dere til fødselen. det er det største som har skjedd i hele verden for meg. det var helt fantastisk. jeg kan godt føde 1000 ganger til, så lenge jeg hadde sluppet å gå gravid i 9mnd. først.....

Jo kjempedeilig er det, kjempebra at du også har fått en fin og koselig jordmor, det fortjente du virkelig nå etter alle de gangene du ikke har blitt hørt på, det burde være en selvfølge at de hvertfall hører på oss, vi kjenner jo kroppen våre best av alle[;)]

ORIGINAL: bast

Åh så deilig nettemor...gratulerer til deg også, er det ikke deilig?[:D]
Endelig på tide at de hører på oss gravide og tar oss seriøst......jeg er fortsatt overlykkelig med at jeg også har fått en sånn henvisning.

så bra da nettemor[:D] du må komme en tur til hamar og da når nurket kommer ut... masse lykke til videre

Det skal jeg vettu therese, så kan du få hilse på han[;)]

Back
Topp