jeg er lei av tenner!:P

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Uff stakkars gutten min skal visst ikke få noen god nattesøvn denne sommeren han. Er det ikke varme, så er han forkjøla, og er han ikke forkjøla så er det tenner.
Sånn som ikveld. Han griner og griner og griner og griner. Gnager som en gal på smokken sin og vrir seg rundt i senga hele tiden..

Verste av alt er at det KUN er stikkpille som hjelper =/ Og det er akkuratt likt hver gang han får tenner.. Kan vel ikke drive å gi ham stikkpille for hver eneste tann vel? *sukk* stakkars lille gutten min...

Jeg vet ikke angående stikkpiller, men jeg er enig. Jeg er lei av tenner, og vi er på nummer 1:-P
Hun holder på å få sin første tann, og flere dager i strekk skal hun ikke sove, hun skal ikke spise, hun skal ingenting og alt på en og samme stund.
Har gitt henne dentinox eller hva det heter, men spørs om det blir stikkpille på vesla her også før det blir kveld.

Uff, det ser ikke noe godt ut å få tenner gitt;/

Nei, det verken ser eller høres godt ut ..

Helt utslitt stakkars.. Og det er jammen meg mammaen hans også :P Ikke bare bare å være alene med ham, når man har feber, bihulebetennelse, sov max 1 time inatt for jeg var syk, og med en liten som ikke har det bra =/ Heldigvis sovna han nå, og det tror jeg jammen meg jeg også skal snart.. Så får jeg heller bare utsette alt husarbeidet jeg skulle ha gjort til imorgen :P

Back
Topp