Jeg er lei av å vente.....

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Nå har jeg sittet på sykehuset siden 1530, blitt sjekket av jordmor, nå venter jeg på legen.. Jeg er sliten og dritt lei å vente. Og tro det eller ei, men her er det bare en lege på 3 fødeavdelinger:( Hvordan er det mulig å ha bare en lege på vakt?!

Vurderer de om du skal bli satt igang eller?

synnes det er rart de kun har 1 lege på vakt med 3 fødeavdelinger, synnes det virker litte i forhold til hva som kan skje ved enkelte tilfeller
ønsker deg lykke til

oi, det hørtes lite betryggende ut.. :/ Hvor stor avstand er det mellom de tre fødeavdelingene?

Håper du snart får hjelp.

Jeg vet ikke hva jeg har lenger jeg. Men har ganske regligmessige sammentrekning som er veldig vonde. Dette har jeg hatt i tre dager... Legen kom til slutt heldigvis, men synes det er helt utrolig at det er bare en lege på vakt. Fødeavdelingene ligger over hverandre, så heldigvis ikke langt mellom hverandre. Nei jeg blir heldigvis ikke satt igang. Men hun ville legge meg inn slik at jeg kunne få morfin å sove litt. Og ikke minst mindre smerter. Men jeg får bare holde ut, satse på at dette går over og den lille holder seg på plass noen uker til:)

det kan være bare en lege på jobb ja - men det er flere som har vakt som må komme raskt om de blir tilkalt. det er pinse vettu, så mange har fri. sånn er det i helgene også. da sønnen min kom til verden var det ingen barneleger tilstede, han som kom ble ringt etter og var ikke til stede før 20 minutter etter at sønnen min ble hentet ut, kun barnepleiere. Det er kanskje bare en lege på fødeavdelingene, men på et sykehus er det flere avdelinger og om det står om liv så finnes det andre leger på samme huset.

håper du får slappet av nå da:)

Det er ikke så utrolig at det er bare en lege på vakt egentlig. Det er jo helligdag i dag, og da er det vanlig, men de har flere bakvakter, så er det krise, så kommer det stormende flere til

Sa du ja til å bli lagt inn da?

*lykkeligst* skrev:
Det er ikke så utrolig at det er bare en lege på vakt egentlig. Det er jo helligdag i dag, og da er det vanlig, men de har flere bakvakter, så er det krise, så kommer det stormende flere til

Sa du ja til å bli lagt inn da?

Jeg var på føden om lørdagen også, da var det to leger på vakt:) Så de var underbemannet i dag, det sa legen selv. Synes synd på den ene legen som må storme mellom avdelingene. Nei jeg takket nei, jeg takler ikke sykehus i det hele tatt. Men jeg skulle bare komme ned igjen om jeg ikke klarte mer. Jeg klarer litt til, noen dager til regner jeg med. Jeg håper det bare gir seg snart, for dette er uansett fortidlig for den lille synes jeg og ikke minst smertefullt!

Back
Topp