Jeg er lat, kvalm og vondt i hodet!

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Dette resulterte i at jeg i dag sykmeldte meg i 2uker.. Og jeg har såååå dårlig samvittighet!! :@

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Du må gjøre det som er best for deg og lille spira, vet du :) Er ikke noe godt å gå rundt å være sliten og dårlig hele tiden.. Da er det bedre å være litt sykemeldt og heller kunne være tilstede 100% når man først er på jobb :)

har ikke vondt i hodet, men er kvalm, lat og ekstremt trøtt. Har heldigvis hatt fri noen dager nå, og har fri i morgen og, men skjønner jeg skal klare komme meg på jobb på fredag og jobbe hele helga. Få se ann formen. Evnt ta turen til legen fredags morgen om formen er like ille som de siste dagene. Jeg har en fysisk tung jobb, og vi er bare 4 stykk på om kvelden, så om jeg kommer på jobb men ikke klarer yte 100% faller mye på de andre og det er jo ikke rett. Da er det bedre for alle om jeg holde meg hjemme og de får en vikar for meg.

Kanskje greit å være litt hjemme til du er i form igjen :-)
Det er slitsomt å være på jobb når en ikke er helt i form.. Jeg er på jobb over ganske mange timer, og tenker stadig på om jeg skulle tatt formen litt mere i betraktning..

❤️Venter vår første i desember ❤️

Jeg står alene i butikk 5 timer og kjente at det var i det lengste laget nå, bruker jo 200,- i butikken vær eneste morgen fordi jeg aldri vet hva jeg har lyst på utover dagen ell hvor kvalm jeg kommer til å være :o

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Dette resulterte i at jeg i dag sykmeldte meg i 2uker.. Og jeg har såååå dårlig samvittighet!! :@

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Høres ut som du tok ett helt riktig valg. Kroppen din som sier fra du må ta det rolig nå. Håper du får kommet deg i løpet av sykemeldingen. God bedring til deg :)

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er også sykemeldt nå og kjenner at det er helt riktig :) Man må tenke på seg selv av og til også :) Go bedring!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Back
Topp