S STIERIE Flørter med forumet 13 Nov 2013 #1 Ultralyd i dag viste et foster med armer og bein men ingen hjerteaktivitet.. det blir utskraping imorgen.. Jeg er... Tom..
Ultralyd i dag viste et foster med armer og bein men ingen hjerteaktivitet.. det blir utskraping imorgen.. Jeg er... Tom..
Solskinn14 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #2 Ånei, ånei, ånei..! Så utrolig trist! Jeg blir litt tom for ord, kjenner jeg, men er veldig, veldig lei meg på dine vegne! Stor, varm klem til deg!
Ånei, ånei, ånei..! Så utrolig trist! Jeg blir litt tom for ord, kjenner jeg, men er veldig, veldig lei meg på dine vegne! Stor, varm klem til deg!
3gutterog1hemlighet. Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #3 Så grusomt trist god klem til deg!!!
F Forskern Elsker forumet Sommerfuglene <3 Julimammaer 2016 13 Nov 2013 #4 Uff, det var ille å høre Stor varm klem til deg
M MammatilAmalie Forelsket i forumet 13 Nov 2013 #5 Huff, så trist sender mange klemmer til deg Sent from my iPhone using BV Forum
KMB1990 KMB1990 Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #6 Neeei Huff så grusomt! Har ikke ord Sent from my iPhone using BV Forum
N nr3juni2014<3 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #7 Nei:-( så trist å høre:-( kjenner jeg gruer meg til min ul på mandag nå når jeg hører dette:-( Sent from my iPhone using BV Forum
Nei:-( så trist å høre:-( kjenner jeg gruer meg til min ul på mandag nå når jeg hører dette:-( Sent from my iPhone using BV Forum
Inemor Juni-spire i magen <3 Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #8 Neei Er så lei meg på dine vegne, har ikke ord... Pass på deg selv, og lykke til<3 Sender deg en god klem<3
Neei Er så lei meg på dine vegne, har ikke ord... Pass på deg selv, og lykke til<3 Sender deg en god klem<3
Mummis Betatt av forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #9 Huff utrolig trist å høre,sender deg varm klem!
Frøkenharepus Gift med forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #10 Off, grusomt masse lykke til videre ... Sent from my iPhone using BV Forum
ubeleilig Gift med forumet 13 Nov 2013 #11 Åååååh neeeei. Huff så utrolig trist. Har ikke ord. :klem:
Solline Blir kjent med forumet 13 Nov 2013 #12 Huffa, så utrolig trist! Masse klemmer til deg <3 Sent from my iPhone using BV Forum
ivfbarn Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #13 Ååh, nei, så forferdelig, ble skikkelig trist på deres vegne;( Sender deg en god klem <3
Mammatilsnarttre Elsker forumet 13 Nov 2013 #14 Ånei, for et mareritt unner ingen å gå gjennom noe sånt! Føler virkelig med deg </3
Mammaen til J <3 Gift med forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #15 Nei nei nei dette skulle jo ikke skje Gråter med deg og sender en stor klem <3 Sent from my iPhone using BV Forum
Nei nei nei dette skulle jo ikke skje Gråter med deg og sender en stor klem <3 Sent from my iPhone using BV Forum
*VenterNr2* Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #17 Neeeeei Tenker på deg å sender deg en laang klem Sent from my iPad using BV Forum
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 13 Nov 2013 #18 Jeg er så lei meg på dine vegne. Sender deg en klem, og håper på at du har folk rundt deg som kan støtte deg gjennom dette. ♥
Jeg er så lei meg på dine vegne. Sender deg en klem, og håper på at du har folk rundt deg som kan støtte deg gjennom dette. ♥
Prox Gift med forumet 13 Nov 2013 #19 Åneeii :'( det var uteolig trist å lese... Klem <3 Sent from my iPhone using BV Forum