Jeg er klar!!!

Miriamsmams

Glad i forumet
Nå er det ikke mange timene igjen til jeg kan føde:) Lovte samboeren min å vente til over nyttår:P

Men den kommer nok ikke før den skal:) Selvom jeg er lei og sliten så er det faktisk ganske vidunderlig å gå gravid. Alle koslige kommentarer fra kjente og ukjente. SÅ mange som viser omsorg, er ikke vant med all denne omsorgen jeg:)

Nå er jammen jeg også klar emoticon Lykke til!! :)

Jeg er å veldig klar!! Så nå kan hu bare komma! :D
Sitter her med veldige kynnere som jeg synes kan ta seg opp og bli til rier :P

Jeg var hos søstern i dag, og da fikk jeg holde i babyen hennes som er 10dager gammel. Håper han fikk overtalt henne til å komme ut :P

Superklar :)

Gud har jeg lyst å få han ut nå! Godt nytt år til alle!

Er 6 dager på overtid, og klarte å holde lykketrollet inne til over nyttår. :)  men nå er jeg lei, så nå kan hun bare komme :)
Godt nyttår og lykke til <3

Jeg er ikke helt klar, hehe.. Må "bare-bare" først føler jeg! Siden begge ungene nå har hatt forkjølelse og vannkopper de siste dagene - så vil jeg gjerne ha litt ro et par uker hvertfall nå..
Så skal jeg starte jakten på babyklærne og vaske de, må få gjort det neste helg hvertfall, og flytte stellekommoden inn på badet.. Men i grunn, er dette ting som mannen min KAN gjøre altså - hvis det plutselig blir fødsel og barselsopphold på sykehuset.. 
Men føler ikke på meg at det er noe i gjøre før om et par uker... Nå etter vi kom over i 2012, så turte jeg igjen å slite meg opp på spinningsykkelen i 30 min i kveld;-) Superform altså, dog en litt snodig spinning-stil... Klarer ikke gå så mye turer lengre, hvertfall ikke noe fort - kynnere og nedpress tvert:-/

Back
Topp