Jeg er klar, jeg!!

Lykkepjuska

Elsker forumet
Nå kan lillegutt bare komme, synes jeg! Helst før fredag, sånn at vi får julaften hjemme! Hvis ikke kan han godt bli januargutt! Alt er klart her hjemme, iallfall! Alt, -både hus og klær er vasket..Senga står til og med klar til bruk! :)


JEG GLEDER MEG SÅNN!!!! :-D
 
Ja får krysse fingre og tær for at han kommer innen fredag da :) Er veldig klar selv om dagen jeg he he. Lykke til!
 
Åja,klar her og!!!Så klar en kan bli....Har termin lillejulaften jeg da...Blir spennende å se når de er klare til å komme ut. :)
 
Jeg er også veldig klar!!! :D har termin i dag. Vil så veldig gjerne være hjemme på julaften sammen med det lillegullet ;) Lykke til alle som ikke har fødd :)
 
Samme her! Hadde termin forrige onsdag, og har lyst til å komme hjem før julaften med frøkna!!
Skal på overtidskontroll på onsdag, men i verste fall kan jeg bli satt i gang lille julaften dersom hun ikke kommer før.
Det er jo ingen ønskesituasjon...Men får ta det som det kommer!:=)
 
Vel... Akkurat nå håper jeg at guttegull ikke kommer i dag/natt! Sambo skal dra 40 mil for å kjøpe ny bil han har fått en superdeal på.. Og jeg nekter å ha med svigermor på fødselen! Men nåde sambo hvis bilkjøpet står i veien for at han får oppleve sønnen vår sin fødsel! Da, DA! Blir det liv i heimen!
 
Vel... Akkurat nå håper jeg at guttegull ikke kommer i dag/natt! Sambo skal dra 40 mil for å kjøpe ny bil han har fått en superdeal på.. Og jeg nekter å ha med svigermor på fødselen! Men nåde sambo hvis bilkjøpet står i veien for at han får oppleve sønnen vår sin fødsel! Da, DA! Blir det liv i heimen!

Oi, oi oi;) håper han venter litt med å kommme da;D <3
 
Krysser fingrene for deg ;-) (jeg selv måtte tilbringe nyttårsaften på sykehuset i fjor ;/ )
 
Lykke til med den store dagen dere har foran dere,håper opplevelsen blir kjempe flott,og tenk snart er du i mål! :)Håper han kommer når det passer og ikke midt i julemiddagen ;)
 
Back
Topp